Gå til innhold

Penisbilde kostet 14.000 kroner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så bra. Kanskje flere menn tenker seg om før de sender bilde av tissemannen sin neste gang. 

Endret av Peonjenta
  • Liker 3
Skrevet

Helt topp, slike fortjener ikke bedre, de er en skam for oss menn!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke noe problem med dick pics så lenge de spør på forhånd. Det gjorde ikke han, så til pass for han 😂

Skrevet

Visste ikke at de var så verdifulle. Kanskje jeg burde begynne å selge dem.

Skrevet

Kan ikke mannfolk snart skjønne at damer IKKE liker dette og IKKE synes det er særlig sjarmerende!

• Liker 2
Skrevet

På sin plass å straffe trakassering, men jeg tenker samtidig at en bør se an tilfellene. I en del tilfeller virker det å dreie seg om folk med psykiske eller alvorlige rusrelaterte problemer og da spørs det hvor hensiktsmessig det er å straffe eller henge disse ut. Jeg synes sånn sett uendelig mye mer synd på den ensomme personen som sliter, og derfor gjør den slags teite ting, enn den som mottar et helt ufarlig bilde som kan oppleves ubehagelig. 

• Liker 2
Skrevet

Dette er en moderne form for blotting, så det skulle bare mangle at man blir straffet for det.

Skrevet

Dette er svært gode nyheter. Håper samtlige kvinner som mottar dick picks (ufrivillig) anmelder og sørger for tilsvarende dom. Da vil det være mulig å få stoppet dette svineriet.

Skrevet

Digitale bloggere gir seg ikke før det får konsekvenser å oppføre seg slik, så dette er bra! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...