AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #1 Skrevet 3. oktober 2018 Noen her som gjør det? altså har målt siden siste mens og hadde eggsløning 19 september, men gikk ned til 35,09 og gått opp til 36,02. . . er det vanling? Anonymkode: 6ec29...ecd
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #2 Skrevet 3. oktober 2018 Ja, i årevis. Det tar noen måneder før du kommer inn i det, og blir kjent med ditt mønster. Ingen kan tolke enkelttemperaturer. Kan være alt fra en dårlig natts søvn, en begynnende forkjølelse, til eggløsning. Personlig går jeg alltid 0,5-1 grad opp dagen før mens. Ved graviditet 1-1,5 grad opp 7-8 dager etter eggløsning. Men som sagt - dette er helt individuelt. Anonymkode: 7ee95...abd
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #3 Skrevet 3. oktober 2018 Jeg gjorde det og ble desverre gravid. Selvom jeg var aldri så forsiktig og husket å måle hver dag. Anonymkode: 85fae...e18
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #4 Skrevet 3. oktober 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjorde det og ble desverre gravid. Selvom jeg var aldri så forsiktig og husket å måle hver dag. Anonymkode: 85fae...e18 Folk her gjør det for å bli gravid:) Anonymkode: a3f3a...6a5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #5 Skrevet 3. oktober 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjorde det og ble desverre gravid. Selvom jeg var aldri så forsiktig og husket å måle hver dag. Anonymkode: 85fae...e18 Som prevensjon vil det jo ikke virke i det hele tatt. Fordi temperaturen stiger dagen før eggløsning, og da har man jo allerede vært fruktbar i 4-5 dager.... Nettopp derfor det er en metode for å BLI gravid. Anonymkode: 7ee95...abd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå