Gå til innhold

Tror dere jeg kan få redusert oppholdsbetaling på SFO? Har kr 1 383,- i brutto OVER kravet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man kan altså søke om 50 % oppholdsbetaling i SFO hvis man tjener under 4,5 G. Dette utgjør pr. i dag kr 421 353,-. Jeg tjener altså kr 422 736,- i året!

Kan de se gjennom fingrene på dette tror dere?

Anonymkode: 3b18b...944

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på det.

• Liker 2
Skrevet

Niks, grensene er faste

Anonymkode: fb262...863

• Liker 1
Skrevet

Vil tippe det blir vanskelig. De må jo sette grensa et sted, og hvis alle som er litt over skal få samme mulighet, så blir jo grensa i realiteten høyere. Blir nesten umulig å håndheve uten forskjellsbehandling. Grensa er nok fast. 

Anonymkode: d44ef...38c

• Liker 4
Skrevet

Nei, er en grunn til at det er en grense. Hvis den skal være flytende og basert på synsing vil det jo være veldig vanskelig å fastsette hvem som skal få redusert betaling. 

Anonymkode: c342d...a38

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan altså søke om 50 % oppholdsbetaling i SFO hvis man tjener under 4,5 G. Dette utgjør pr. i dag kr 421 353,-. Jeg tjener altså kr 422 736,- i året!

Nei, søk heller om lønnsforhøyelse.

Anonymkode: 2efaa...9a0

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, søk heller om lønnsforhøyelse.

Anonymkode: 2efaa...9a0

Eller 3 ekstra ubetalte feriedager...

Anonymkode: ab13b...ed2

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er opp til hver enkelt kommune å bestemme redusert foreldrebetaling i SFO (ulikt barnehage der det er felles regler for landet). Erfaring fra min kommune er at man er strenge på reglene og du ville nok ikke hatt sjans her. Men nå har man ikke redusert foreldrebetaling på SFO her uansett om man har inntekt eller ikke.

Skrevet

Tviler på det. Hilsen en som bor 7,8 meter fra kommunegrensa ;)

Anonymkode: 416bc...4bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...