Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

For min del må det nok bli Thirteen. Utrolig dyktige skuespillere, sterk og troverdig historie, tror jeg vil kalle den filmen et samtidskunstverk; er det noe som heter det? Uansett, jeg elsket den, og anbefaler alle å se den! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilbake (Vozvrashchenye)

Det er noe med inderligheten i russiske fortellinger. Et sted ironien og nihilismen ikke har nådd.

Skrevet

Kill Bill II (av de som kom i 2004, eller egentlig Kill Bill uansett)

Gjest Anonymous
Skrevet

Basert på totalopplevelsen tror jeg det må være da jeg så Gråtass sammen med verdens tøffeste nevø (Daniel er litt for liten foreløpig, så da måte jeg låne med meg the Nephew i stedet).

Gjest Gjesta
Skrevet

La mala educación (av Pedro Almodóvar)

Skrevet

"Eternal sunshine of a spotless mind". Med "Lost in translation" på en god andreplass.

Beste norske (fortjener vel nesten egen kategori nå?): "Hawaii,Oslo".

Skrevet

Enig med Sienna - "Lost in Translation", med "Hawaii, Oslo" som absolutt beste norske.

Gjest Gjesta
Skrevet

Enig med trådstartet..Thirteen var den beste. Veeldig bra film..skal se den igjen om jeg får tak i den snart...

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig med Clea. Og ellers minnes jeg Hukkle ( "hikke"), Wheel of Time (om buddhisme), Fog of War og The Corporation som store opplevelser, både pga egen setting (Montreal) og innhold. Og Tamala, Punk Cat from Space var morsom, selv om den ikke var sååå bra.

Skrevet
Kill Bill II (av de som kom i 2004' date=' eller egentlig Kill Bill uansett)[/quote']

Enig! :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...