Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #1 Skrevet 18. mars 2005 For min del må det nok bli Thirteen. Utrolig dyktige skuespillere, sterk og troverdig historie, tror jeg vil kalle den filmen et samtidskunstverk; er det noe som heter det? Uansett, jeg elsket den, og anbefaler alle å se den! :D
Sander Skrevet 18. mars 2005 #2 Skrevet 18. mars 2005 Tilbake (Vozvrashchenye) Det er noe med inderligheten i russiske fortellinger. Et sted ironien og nihilismen ikke har nådd.
englefjes Skrevet 18. mars 2005 #3 Skrevet 18. mars 2005 Kill Bill II (av de som kom i 2004, eller egentlig Kill Bill uansett)
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #4 Skrevet 18. mars 2005 Basert på totalopplevelsen tror jeg det må være da jeg så Gråtass sammen med verdens tøffeste nevø (Daniel er litt for liten foreløpig, så da måte jeg låne med meg the Nephew i stedet).
Sienna Skrevet 18. mars 2005 #6 Skrevet 18. mars 2005 "Eternal sunshine of a spotless mind". Med "Lost in translation" på en god andreplass. Beste norske (fortjener vel nesten egen kategori nå?): "Hawaii,Oslo".
Ingeborg Skrevet 19. mars 2005 #7 Skrevet 19. mars 2005 Enig med Sienna - "Lost in Translation", med "Hawaii, Oslo" som absolutt beste norske.
Gjest Gjesta Skrevet 20. mars 2005 #8 Skrevet 20. mars 2005 Enig med trådstartet..Thirteen var den beste. Veeldig bra film..skal se den igjen om jeg får tak i den snart...
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2005 #9 Skrevet 20. mars 2005 Enig med Clea. Og ellers minnes jeg Hukkle ( "hikke"), Wheel of Time (om buddhisme), Fog of War og The Corporation som store opplevelser, både pga egen setting (Montreal) og innhold. Og Tamala, Punk Cat from Space var morsom, selv om den ikke var sååå bra.
sirka Skrevet 21. mars 2005 #10 Skrevet 21. mars 2005 Kill Bill II (av de som kom i 2004' date=' eller egentlig Kill Bill uansett)[/quote'] Enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå