AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #1 Skrevet 3. oktober 2018 Hva er verst; Folk som legger ut bilder av barnet sitt hele tiden, eller folk som legger ut bilder av hunden/katten sin hele tiden? Begrunn gjerne svaret. Og svar gjerne på om du har barn og/eller hund/katt selv. Anonymkode: afbf7...143
Aragorn ll Elessar Skrevet 3. oktober 2018 #2 Skrevet 3. oktober 2018 (endret) Jeg bryr meg ikke om hva slags bilder folk legger ut. Endret 3. oktober 2018 av Eugene Onegin 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #3 Skrevet 3. oktober 2018 Folk som legger ut hundrevis av bilder som de samler likes med, uansett hva det er av. Det er for mye. Anonymkode: b0700...899
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #4 Skrevet 3. oktober 2018 Jeg er så vidt litt for ung til å se mange babybilder på Facebook, men det blir nok litt mye etter hvert kan jeg tenke meg ja. Mange babyer ser som ofteste like ut. Men jeg fortstår at foreldrene er stolte og blabla, men ikke mange andre som bryr seg, Det er bedre hvis det er bilde av babyen med noen andre (blir holdt f.eks). Enn bare en closeup av fjeset og klær - Kjedelig. Anonymkode: 6c2f1...b4a
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #5 Skrevet 3. oktober 2018 Dyr er definitivt mest irriterende, selv om bilder av både barn og dyr burde holdes til et minimum. Anonymkode: d9433...140 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #6 Skrevet 3. oktober 2018 Barn, lett. Dyr er i det minste pene å se på. Anonymkode: 8d6cd...716 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #7 Skrevet 3. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dyr er definitivt mest irriterende, selv om bilder av både barn og dyr burde holdes til et minimum. Anonymkode: d9433...140 Hvorfor? Anonymkode: afbf7...143
Mari Y Skrevet 4. oktober 2018 #8 Skrevet 4. oktober 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Folk som legger ut hundrevis av bilder som de samler likes med, uansett hva det er av. Det er for mye. Anonymkode: b0700...899 Helt enig, sosiale medier gir oss i grunn et misvisende bilde. Folk skal vise frem hvor vellykkede de er på sosiale medier. Jeg tror en del forskning også viser at sosiale medier gjør oss mer usosiale og dumme.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #9 Skrevet 4. oktober 2018 Annonsering av graviditet. Viss jeg bryr meg så visste jeg det allerede, viss ikke gir jeg F. Anonymkode: 2bed9...392 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #10 Skrevet 4. oktober 2018 Det som irriterer meg er at bilder av kattunger, bikkjer får så vanvittig med likes. Om man skulle linke til en avisartikkel, eller en eller annen sak man skulle være engasjert i, så skygger alle banen. Om man derimot knipser ungene på toppen av en lokal knaus engasjerer det de fleste 😳 Det irriterer meg ikke at folk legger ut bilder av barn eller katter. Det som irriterer meg er responsen det får, sammenlignet med responsen mer politiske budskap ikke får. Anonymkode: 5a011...c80
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #11 Skrevet 4. oktober 2018 Folk som snakker. Anonymkode: 986ab...861
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #12 Skrevet 4. oktober 2018 På Wednesday, October 03, 2018 den 11.17, AnonymBruker skrev: Hva er verst; Folk som legger ut bilder av barnet sitt hele tiden, eller folk som legger ut bilder av hunden/katten sin hele tiden? Begrunn gjerne svaret. Og svar gjerne på om du har barn og/eller hund/katt selv. Anonymkode: afbf7...143 Ingenting av dette er særlig "irriterende" da. Det som irriterer meg mest for tiden er folk som flittig bruker "men det har jo alltid vært sånn!" og de bruker dette som ett slags "argument" for at ting for alltid skal fortsettes å bli gort på nøyaktig samme måte som det alltid har blitt gjort. Selv om det i dagens samfunn finnes langt flere og bedre alternativer. Men enkelte mennesker rett og slett nekter å gjøre enkelte ting littegann annerledes... Anonymkode: 8b0c6...8da
Gjest hind Skrevet 4. oktober 2018 #13 Skrevet 4. oktober 2018 Jeg synes mange bilder av hunden er mest kjedelig å se på, men mange bilder av ungen er verst. Hunden tar ikke skade av det, men det kan ungen gjøre på sikt.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #14 Skrevet 4. oktober 2018 At "influencere" , rosabloggere og folk på div. realityshow faktisk blir beundret og jublet frem og at de dukker opp på skjermen når jeg ser på noe helt annet for å si masse dumt som feks. "ufornøyd" Anonymkode: 3eedc...e2c
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #15 Skrevet 4. oktober 2018 Folk som legger ut altfor mange bilder hele tiden. Folk som puster høyt. Folk som smatter når de spiser. Folk som går sakte. Folk som snakket om uinteressante temaer hele tiden. Folk som klager for mye. Dumme folk som ikke skjønner noen ting. Folk som sier "Hæ?" hele tiden, selv om de hører hva som blir sagt. reklamen på tv3. Anonymkode: 01f45...0d5
Mari Y Skrevet 4. oktober 2018 #16 Skrevet 4. oktober 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: At "influencere" , rosabloggere og folk på div. realityshow faktisk blir beundret og jublet frem og at de dukker opp på skjermen når jeg ser på noe helt annet for å si masse dumt som feks. "ufornøyd" Anonymkode: 3eedc...e2c Ser heldigvis ikke på det, men kjedelig er det.
Peaches Skrevet 4. oktober 2018 #17 Skrevet 4. oktober 2018 Folk som legger ut bilde av barna sine uten at de har samtykket til det. Legger du ut et bilde på Facebook, eier Facebook bildet og kan bli vist til absolutt alle. Foreldre tenker seg ikke om.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #18 Skrevet 4. oktober 2018 Barn. Men ikke fordi jeg blir lei av å se på barn eller synes det er veldig kjedelig, men fordi jeg er i mot denne voldsomme eksponeringen av barn. Som ikke er i stand til å gi sitt samtykke. Ja du må gjerne legge ut et og annet bilde av barnet, bursdagsbilde f.eks eller noe veldig spesielt, men likevel. Liker ikke dette behovet for å søke oppmersomhet og bekreftelse via ungen sin. Ha respekt for ungens personvern! Anonymkode: a4444...699 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #19 Skrevet 8. oktober 2018 Jeg synes det er mest irriterende med folk som legger ut bilder av barna sine, andre en foreldre og besteforeldre er jo ikke interesserte i å se lille Ola med snørr og mat klint i hele ansiktet, pottetrening eller oppstilt som en dukke. Men det som er grenseløst irriterende er når foreldre skriver -lille Ola er 24 mnd i dag- Ungen din er 2 ÅR! Anonymkode: 9e0a8...5e0
Wonders Skrevet 10. oktober 2018 #20 Skrevet 10. oktober 2018 (endret) På 3.10.2018 den 13.17, AnonymBruker skrev: Hva er verst; Folk som legger ut bilder av barnet sitt hele tiden, eller folk som legger ut bilder av hunden/katten sin hele tiden? Begrunn gjerne svaret. Og svar gjerne på om du har barn og/eller hund/katt selv. Anonymkode: afbf7...143 Dyr, gidder ikke se på dyr. Husdyr. (huff bommet litt her først.) Endret 10. oktober 2018 av Wonders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå