Tule Skrevet 18. mars 2005 #1 Skrevet 18. mars 2005 hei jeg satt og så på det og så tenkte hva ville du gjort vis du hadde sett fastlegen din holde på sånn på tv? hilsen
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #2 Skrevet 18. mars 2005 Tule, jeg har hatt sex med min fastlege. Mange ganger i løpet av en fireukersperiode, faktisk. For 13 år og 9 måneder siden. Jeg like faste leger bedre enn tilfeldig doktorering, ONS (One Night Surgeons) tar jeg avstand fra!
pusla Skrevet 18. mars 2005 #4 Skrevet 18. mars 2005 Hadde jeg hatt Trond-Viggo som fastlege, tror jeg ikke at jeg hadde hatt noe å klage på der, nei . Han er gull!
Tule Skrevet 18. mars 2005 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2005 Tule, jeg har hatt sex med min fastlege. Mange ganger i løpet av en fireukersperiode, faktisk. For 13 år og 9 måneder siden. Jeg like faste leger bedre enn tilfeldig doktorering, ONS (One Night Surgeons) tar jeg avstand fra! hei va er det jeg skal skjønne av dette utover at det skjedde noe for 13 år og ni måneder siden. one night surgeons den var ny hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå