Gå til innhold

Trenger teknisk hjelp til Samsung ASAP.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg skulle gjerne hatt teknisk support til Samsung mobil ASAP.

Min mor har denne mobilen, og har tatt noen bilder med den. Disse ønsket hun å få inni Google Foto, som hun har, men så dukket naboen sitt navn opp. Hun ønsker ikke å dele disse med ham. Er det mulig å ha Google foto lukket, slik at kun man selv får sett det som er der??

Inni Google Foto får hun også frem andres bilder, fra folk hun ikke kjenner. Er det mulig å få dette bort? 

Kontoen hennes på Google foto virker tilknyttet min fars Gmail, men da de ikke er sammen mer, ønsker hun ikke at hennes Google foto er tilknyttet hans e-post-adresse. Må hun opprette en ny, egen gmail for å få til dette? Hun ønsker heller ikke at bildene hun tar blir tilgjengelig for ham. Min mor har en egen gmail-konto som er registrert.

SOS!

Anonymkode: b171c...249

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk innstillingene, enten under kontoer eller Google. Se hvem som er logget inn der.

Sannsynligvis er det far som er logget inn, og det er hans innstillinger som styrer de forskjellige tingene.

Så logg av far og logg på mor så bør det være i orden.

Men først kan det eventuelt være lurt å slette de bildene i Google Foto som mor har tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...