AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #1 Skrevet 3. oktober 2018 Noen som har vært der? Formell, uformell? Hva har man på seg? Anonymkode: 63321...0d9
Zzyzx Skrevet 4. oktober 2018 #2 Skrevet 4. oktober 2018 Kan aldri tenke meg at det er noe annet enn uformelt. Var du noensinne på Pjoltergeist? Der var iallfall joggesko og jeans helt innafor. Så vidt jeg har skjønt så er Katla så og si Pjoltergeist i ny og større bolig.
LiseOslo Skrevet 5. oktober 2018 #3 Skrevet 5. oktober 2018 15 hours ago, Zzyzx said: Kan aldri tenke meg at det er noe annet enn uformelt. Var du noensinne på Pjoltergeist? Der var iallfall joggesko og jeans helt innafor. Så vidt jeg har skjønt så er Katla så og si Pjoltergeist i ny og større bolig. Katla er ikke Pjoltergeist i ny bolig. Stilen og opplegget er ganske så forskjellig. Man merker riktignok at sjefskokken er den samme, men det er en helt annen stil. Jeg vil si at havlpent, men ikke formelt er helt OK på Katla. Katla er for øvrig helt fantastisk, vel verdt et besøk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå