Gå til innhold

Økt omgangskrets Stavanger. Søker nye venner

Offshore jenta

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er ei aktiv jente på 30 år som søker nye venner. Jeg er utdannet petroleumsingeniør og jobber offshore. Av mine interesser kan jeg nevne friluftsliv, tennis, ski, fjellturer, lese bøker, matlaging, reising. Ettersom mine venner blir mer og mer opptatt med etablering av egen familie og barn, skulle jeg gjerne hatt flere venner i min omgangskrets, som for eksempel liker å gå turer, som ønsker selskap til middag, kunne tenke seg å dra på kafe, kino, konserter og andre kulturelle arrangementer. Ta gjerne kontakt hvis du ønsker å blir kjent :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hej! Jag är 23 år och flyttade ifrån Finland för att jobba på sjukhuset. Jag önskar gärna nya vänner att göra något kul med. Jag tycker om klättring, sport och vardagsliv. Som vän är jag lyssnade, snäll och rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ønsker også å øke omgangskretsen min.  Er 29 år og er også kommet i den situasjonen det venninner har etablert seg med nånn og barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Hei :)

Er 27 år, liker veldig godt å ligge i sofakroken med serie og film, liker å lese, lage mat/bake, men ønsker i grunnen å komme meg mer ut. Er veldig glad i kaffe, liker godt å dra på kino og flere konserter vil jeg absolutt dra på!. Arbeider på en privat gynekolog og fertilitetsklinikk. Har en veldig søt katt og en god kjærest, men vi har litt forskjellig smak i musikk (jeg og kjæresten vel og merke), og vi drar derfor ikke ut sammen like mye som jeg skulle like. Ta gjerne kontakt om du vil bli kjent :)

Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PregnantBlanket

Hei,

Er ei jente/dame/kvinne på 27, opprinnelig fra sørlandet, flyttet til Stavangersområdet for noen år tilbake.
Har mange forskjellige interesser, liker å trene, gå turer, ha gode samtaler, reflektere, lage ting sammen, kaffe (stort pluss). Er utdannet barnehagelærer, tenker en master på sikt. Tror jeg har gode kvaliteter å tilføye i en relasjon, da jeg alltid forsøker å stille opp og alltid har to (og 10) ører til låns. :)

Er per i dag gravid, kanskje nedtur? Du ser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

N/A

Endret av Offshore jenta
ikke øsnker offentlig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PregnantBlanket

Nå høres jeg sikkert litt snål ut, men jeg kuttet ut sosiale medier for noen år siden 🙂 Synes det ble så mye mas også måtte jeg alltid 'bare sjekke'. 

Har mail, mobil, her inne. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut gruppen Hey girl! Stavanger på Facebook! Det er en gruppe der jenter kan melde seg inn for å finne venninner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut gruppen Hey girl! Stavanger på Facebook! Det er en gruppe der jenter kan melde seg inn for å finne venninner. 

Takk for tips!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest AnonymBruker82

Hei!

Jeg er 36 år og jobber i samme bransje som deg. Har type, men er litt i samme situasjon som deg; mange av venninnene mine er godt i gang med familieetablering og flere har flyttet tilbake til sitt hjemsted. Vi har ikke helt de planene. Jeg er glad i kaféturer, trene, tar meg gjerne en tur på byen (elsker å danse :)), kino, lese bøker, spise en god middag etc. Jeg er en mild og empatisk person, utadvend og god til å lytte. 

Hører fra deg om du vil bli kjent :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...