AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #1 Skrevet 3. oktober 2018 Sist helg hadde mannen min og jeg hele helgen for oss selv da barna var hos bestemor. Vi hadde avtalt at vi skulle sove ut fredag og ha ordentlig overskudds-sex på dagen på lørdag. Etter masse kos og forspill er vi begge veldig tente og jeg setter meg over han og lar han gli inn i meg. Underveis åpner han nattbordskuffen og finner frem en dildo vi har og ved hjelp av våre sexsafter og spytt lar han dildoen gli inn i rumpa mi. Følelsen av stimulering på begge steder sender meg nokså umiddelbart rett til himmels i den villeste orgasmen jeg har hatt (sikkert et minutt lang) Dette var selvsagt nytt for oss og vi gjentok det både samme dag og dagen etter med samme resultat. Mannen min syntes også dette var veldig opphissende og spennende. Og for meg var det jo tidenes sex-opplevelse. I går kveld foreslo han å få med en mann til for å la meg oppleve to menn i meg samtidig. Tanken er veldig opphissende, men jeg er skeptisk til om følelsen av to ekte peniser kjennes likedan ut eller om det blir feil og annerledes. Er det noen andre på forumet som har prøvd med to menn samtidig og kan si noe om forskjellen mellom ekte saker og en penis og en kunstig penis? Anonymkode: a4898...2e0
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #2 Skrevet 3. oktober 2018 Jeg har erfaring med det ja. Hovedforskjellen på dildo og ekte er jo at det er en til levende person der som gir et helt annet psykologisk aspekt til det. Jeg har gått i fullstendig transe under DP to ganger og det er opplevelser jeg både vil og ikke vil ha igjen, ufattelig deilig, men også på grensen til skummelt. Fysisk utrolig intenst, men mest av alt psykologisk overveldende å bli tatt av to menn jeg er maksimalt tiltrukket av. Anonymkode: 89db9...7d6 4
Elaine Marley Skrevet 3. oktober 2018 #3 Skrevet 3. oktober 2018 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #4 Skrevet 3. oktober 2018 Kjenner jeg blir misunnelig på ts og mannen her. Er mann selv og dette har jeg prøvd å få til med henne lenge. Har utrolig lyst å la henne få en dildo en av plassene i tillegg. Har så sykt lyst å gi henne den nytelsen. Liker hun det så er ikke jeg heller fremmed for å ta med en ekstra mann så hun kan få føle det skikkelig. Problemet her er at hun ikke har veldig lyst å prøve i begge samtidig. Anonymkode: d8ba8...46d 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #5 Skrevet 4. oktober 2018 *kjøper dildo nå* Vi har ofte både anal og vaginal sex, med mannen i bakenden og et par fingre i vagina er sinnsykt. Nå vil jeg prøve dildo istedet for fingre!! Anonymkode: c9d8e...48f
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #6 Skrevet 4. oktober 2018 Ts her. Tusen takk for svar. kjenner jeg blir både motivert og litt redd. Tanken på to ekte menn er veldig fristende. I går prøvde vi å snu slik at han tok meg bak mens han brukte dildoen foran. Det var litt forskjell men jeg kom akkurat like sterkt, og for første gang opplevde jeg at jeg «sprutet» akkurat idet orgasmen startet. Han sier han har lagt ut en «føler» i forhold til mann nummer to, men jeg sa jeg vil ha mere tid og at vi må diskutere fare for sjalusi og andre aspekter ved dette. Anonymkode: a4898...2e0 7
hutula1 Skrevet 4. oktober 2018 #7 Skrevet 4. oktober 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner jeg blir misunnelig på ts og mannen her. Er mann selv og dette har jeg prøvd å få til med henne lenge. Har utrolig lyst å la henne få en dildo en av plassene i tillegg. Har så sykt lyst å gi henne den nytelsen. Liker hun det så er ikke jeg heller fremmed for å ta med en ekstra mann så hun kan få føle det skikkelig. Problemet her er at hun ikke har veldig lyst å prøve i begge samtidig. Anonymkode: d8ba8...46d Er du så sikker på at det vil påføre henne nytelse av en dildo i rumpa? 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #8 Skrevet 4. oktober 2018 10 minutter siden, hutula1 skrev: Er du så sikker på at det vil påføre henne nytelse av en dildo i rumpa? Den tanken tenkte jeg også. Dette må være styrt av hva hun har lyst til, ikke hva mannen ønsker. Anonymkode: a4898...2e0 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #10 Skrevet 4. oktober 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sexsafter. Anonymkode: 47e2e...dcc Takk for bidraget. Det var særs verdifullt 🙄 Anonymkode: a4898...2e0 6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #11 Skrevet 4. oktober 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner jeg blir misunnelig på ts og mannen her. Er mann selv og dette har jeg prøvd å få til med henne lenge. Har utrolig lyst å la henne få en dildo en av plassene i tillegg. Har så sykt lyst å gi henne den nytelsen. Liker hun det så er ikke jeg heller fremmed for å ta med en ekstra mann så hun kan få føle det skikkelig. Problemet her er at hun ikke har veldig lyst å prøve i begge samtidig. Anonymkode: d8ba8...46d Akkurat det samme her tenker jeg, for kunne fint hatt med en ekstra mann til kona mi. Ikke bare for dobbel nytelse for henne men også fordi jeg har et ønske om å se henne bli tatt av en annen mann. I en DP situasjon ser jeg for meg at hun sitter oppå meg med og har meg inni frontdøra, og den andre mannen tar hun i bakdøra. Anonymkode: 4619e...fe1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #12 Skrevet 4. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Akkurat det samme her tenker jeg, for kunne fint hatt med en ekstra mann til kona mi. Ikke bare for dobbel nytelse for henne men også fordi jeg har et ønske om å se henne bli tatt av en annen mann. I en DP situasjon ser jeg for meg at hun sitter oppå meg med og har meg inni frontdøra, og den andre mannen tar hun i bakdøra. Anonymkode: 4619e...fe1 Hvorfor vil du se din kjære bli tatt av en annen? Anonymkode: 30f4c...28b 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #13 Skrevet 4. oktober 2018 6 timer siden, hutula1 skrev: Er du så sikker på at det vil påføre henne nytelse av en dildo i rumpa? Ja.. faktisk så har jeg veldig troen på det, for om jeg bruker en finger litt forsiktig i tillegg så legger jeg merke til at hun får endel kraftigere orgasmer Anonymkode: d8ba8...46d
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #14 Skrevet 5. oktober 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil du se din kjære bli tatt av en annen? Anonymkode: 30f4c...28b Er det spesielt langt å gå fra å ønske en ekstra mann som har sex sammen med henne, til å se henne ha sex med han? Anonymkode: 4619e...fe1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #15 Skrevet 5. oktober 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja.. faktisk så har jeg veldig troen på det, for om jeg bruker en finger litt forsiktig i tillegg så legger jeg merke til at hun får endel kraftigere orgasmer Anonymkode: d8ba8...46d DU har "troen" ja. Og du har mast på henne en stund ser jeg. Hadde min mann drevet og mast om det der hadde han kunne sett seg etter en ny. Det er et hav av forskjell på en finger og en dildo! Anonymkode: fae65...28e 2
hutula1 Skrevet 5. oktober 2018 #16 Skrevet 5. oktober 2018 På 4.10.2018 den 18.54, AnonymBruker skrev: Ja.. faktisk så har jeg veldig troen på det, for om jeg bruker en finger litt forsiktig i tillegg så legger jeg merke til at hun får endel kraftigere orgasmer Anonymkode: d8ba8...46d Muligheten for at hun faker for å få deg til å slutte, har du tenkt den tanken? 5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #17 Skrevet 5. oktober 2018 3 minutter siden, hutula1 skrev: Muligheten for at hun faker for å få deg til å slutte, har du tenkt den tanken? Kanskje du skal la dama hans si fra om noe er vondt eller ubehagelig? Litt merkelig å sitte her og spekulere om det. Anonymkode: 89db9...7d6 8
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #18 Skrevet 5. oktober 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det spesielt langt å gå fra å ønske en ekstra mann som har sex sammen med henne, til å se henne ha sex med han? Anonymkode: 4619e...fe1 Kanskje du er litt skap homo? Anonymkode: cc5c9...731
hutula1 Skrevet 5. oktober 2018 #19 Skrevet 5. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du skal la dama hans si fra om noe er vondt eller ubehagelig? Litt merkelig å sitte her og spekulere om det. Anonymkode: 89db9...7d6 Du tror nå vel ikke at han fortsatt sitter med fingeren i rumpa hennes etter at hun har fått en "kraftigere" orgasme?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #20 Skrevet 5. oktober 2018 1 minutt siden, hutula1 skrev: Du tror nå vel ikke at han fortsatt sitter med fingeren i rumpa hennes etter at hun har fått en "kraftigere" orgasme? Skjønner ikke spørsmålet. Anonymkode: 89db9...7d6 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå