Gå til innhold

Overgangssko til barn 2år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som nylig har kjøpt eller vet om en butikk som selger gode overgangssko til små barn?

Plutelig kom kulda her og jenta vår på 2år trenger noe varmere på bena. Skal prøve å få ordnet sko til henne i dag, men med en nyfødt liten frøken som ikke engang er to uker gammel håper jeg å slippe å måtte innom så voldsomt mange butikker🙈

Anonymkode: 6d1ab...a95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke butikker har du tilgang på da? 

Selv sverger jeg til Viking og det har jo de fleste skobutikker.

Men det er jo sko som blir brukt bare en kort periode så f eks Pony(Euro sko) sine vil nok også være et greit valg.

Anonymkode: b0003...22b

Skrevet

Vi kjøpte pony til vår på to nå i høst. Det er eurosko. De er litt tyngre enn viking, men sitter godt på foten og frøkna er veldig fornøyd selv. (Vi kjøpte de fordi jeg fant et par på tilbud) Eurosko fører viking og ecco også, så du burde klare å finne noe der.

Skrevet

Overgangssko som i goretex joggesko? Det er litt sent for det, vi er jo i oktober. 😊 Nå har vi kjøpt cherrox med fór og vintersko med goretex. 

Skrevet

Kjøpte pony fra Eurosko til min 2åring. 

Anonymkode: fe9c5...7fd

Skrevet

Kanan kjøpe vintersko med en gang i stedet for overgangssko? (Hva er egentlig overgangsko?) Poden har viking joggesko med goretex og vi bor i mildt kystklima på Østlandet.

Hilsen uvitende

Anonymkode: 0a44a...e69

Skrevet

Takk for alle svar. Var kaldt til morgenen i dag og vi triller til og fra barnehagen hver dag, så tenkte at det nå er på tide at hun får noe litt varmere på bena, og da vi kom frem nevnte faktisk hun ene ansatte at hun burde ha overgangssko nå.

Så vintersko med Goretex er bedre å kjøpe nå?

Skrevet

Jeg hadde ikke orket å bruke penger på vanlige Goretex sko nå, hadde gått rett på vintersko dersom de hun har ikke kan brukes med en ullsokk/lest oppi.

Anonymkode: caeca...c82

Skrevet

Kan jo ikke begynne å bruke vintersko nå? Hva i alle dager skal ungene ha på beina når vinteren faktisk kommer? Vi har nettopp kjøpt overgangssko og kjøper vintersko når det nærmer seg null grader igjennom hele dagen. Ting kommer jo an på hvor du bor selvsagt. Men her kan det fortsatt bli 10-13 grader og sol på formiddagen. Ungen hadde svetta som bare det på beina med vintersko nå.

vi kjøpte ponny på eurosko og er fornøyd :) 

Anonymkode: 360a6...8cf

• Liker 1
Skrevet

Stakkars barn som må gå med vinterskonå,. Ser også noen med tjukke vinterjakker.. barna må jo bli svett i løpet av dagen! Lurer også hva disse barna skal ha på seg om vinteren? Noen foreldre prakker på barna altfor mye klær bare fordi det er litt kjølig om morgenen nå.., de tenker kanskje ikke over at barna er veldig aktive og blir varme i løpet av dagen når gradestokken kryper oppover. Jeg hadde kjøpt noen gortex nå og ventet med vintersko til selve vinteren

Anonymkode: e1652...7e5

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for alle svar. Var kaldt til morgenen i dag og vi triller til og fra barnehagen hver dag, så tenkte at det nå er på tide at hun får noe litt varmere på bena, og da vi kom frem nevnte faktisk hun ene ansatte at hun burde ha overgangssko nå.

Så vintersko med Goretex er bedre å kjøpe nå?

Spøramålet er hvor mye og hvor mange par sko du vil invistere i? 

Overgangssko til og fra barnehagen, eller sko hun kan bruke til og fra og i bhg? 

Gortex sko i lett kvalitet må da være beste invisteringen nå? Men været der nettopp du bor er jo og av betydning? 

Anonymkode: c4252...72d

• Liker 1
Skrevet

Hvis man har råd, anbefaler jeg overgangssko. Dvs. gjerne halvhøye goretexsko. Å begynne med vintersko allerede nå både sliter ut vinterskoene (brukes på sand og asfalt istedenfor i snø) og å feks gå med cherrox hele tiden gjør det tyngre å løpe og å gå og er ikke heldig for foten.

Både Viking og Ponny er bra sko!

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Noen som nylig har kjøpt eller vet om en butikk som selger gode overgangssko til små barn?

Plutelig kom kulda her og jenta vår på 2år trenger noe varmere på bena. Skal prøve å få ordnet sko til henne i dag, men med en nyfødt liten frøken som ikke engang er to uker gammel håper jeg å slippe å måtte innom så voldsomt mange butikker🙈

Pappaen da?

Anonymkode: 63ae7...c97

Skrevet

Er tilbud på Skoringen nå på vanntette Goretex ecco, ser på nett de heter barnestøvletter, men vet ikke om det er overgang eller vinter. Fra str 22. Tre farger. 

Anonymkode: e3f15...6e2

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er tilbud på Skoringen nå på vanntette Goretex ecco, ser på nett de heter barnestøvletter, men vet ikke om det er overgang eller vinter. Fra str 22. Tre farger. 

Anonymkode: e3f15...6e2

Har du link? kan ikke finne noe i nettbutikken....

Anonymkode: b0003...22b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...