AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #1 Skrevet 3. oktober 2018 Nå har vi vært kjærester i 2år, og vi har snakket en del om framtiden. Vi har bestemt oss for hvor vil vil bo, og at vi skal ha barn sammen nå snart, sel har jeg ett barn fra før av. men over til problemet.. jeg har alltid sett for meg å gifte meg med drømme mannen. Dette er drømme mannen min, vi er både bestevenner og kjærester og vi har det så bra sammen. Men når jeg tar opp at jeg har lyst å gifte meg sier han at han ikke vil. Dette er gammel dags og han vil ikke ha stempelet som «mann og kone». Han liker heller ikke oppmerksomhet rettet mot han i store forsamlinger. jeg har prøvd og gå med på kompromiss og møtes på halvveien osv, vi trenger ikke å ha ett stort bryllup, gifte oss i utlandet osv... men ingenting hjelper. Han sier han kan forlove seg, men ikke gifte seg. Dette betyr så mye for meg, så det gjør litt vondt å vite at jeg aldri vil bli gift. Hva skal jeg gjøre? Kan jo ikke tvinge han til å gifte seg med meg heller, det hadde jo føltes helt feil.. håper dere kan hjelpe Anonymkode: 3801b...e73
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #2 Skrevet 3. oktober 2018 Hvorfor bettr det mye for deg? Hvorfor ønsker han ikke å gifte seg? Dere må stille hverandre saklige spørsmål og forsøke å se det fra den andres ståpunkt. Det vil kanskje ikke være mulig å inngå et kompromiss dersom han ikke ønsker et giftemål på papiret og i så tilfelle må du bestemme deg for hva som er viktigst for deg; forholdet deres eller tittelen som ekteskap medbringer. Anonymkode: 01347...e65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå