AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #1 Skrevet 3. oktober 2018 Typen hadde bursdag og jeg skrev en fin hilsen. Han ga ingen liker eller kommentar. De andre som skrev sendte han personlig mld til. Jeg synes det er en uting at en ikke får respons på en slik mld, uansett hvem det er til. Dog sa han at han skulle skrives en fin hilsen til meg på min dag. Men, noen dager før så sier han at han ikke kommer på nett da han ikke har mer GB. Han er stadig på nett, så lyver han for meg? Eller har han får lite mobildata til å kommentere? Anonymkode: f91d5...0ab
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #2 Skrevet 3. oktober 2018 Dette høres ikke ut som et reelt problem. Enten er dere veldig unge eller så er forholdet deres useriøst. Anonymkode: a8537...034 7
exictence Skrevet 3. oktober 2018 #3 Skrevet 3. oktober 2018 Snakker han ikke med deg, da? Er det ikke det som teller? 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #4 Skrevet 3. oktober 2018 Er dere 14 år? Anonymkode: 4fe6f...33b 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #5 Skrevet 3. oktober 2018 Jeg fikk på sms jeg. Å nei er min utro da? Hvor ung er du HI? Hvorfor er du så opptatt av at hele verden skal se hvordan deres forhold er. Dere er to i et forhold og facebook er ikke en del av det. Anonymkode: 085da...cb6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #6 Skrevet 3. oktober 2018 Fordi jeg føler han skjuler meg fra noe/noen. Anonymkode: f91d5...0ab 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #7 Skrevet 3. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg føler han skjuler meg fra noe/noen. Anonymkode: f91d5...0ab Skjønner godt at du føler det slik. Veldig rart at han svarte alle andre enn deg. Og det spiller ingen rolle hvor ung eller gammel man er. Han oppfører seg merkelig! Anonymkode: 7f5fd...a79 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #8 Skrevet 3. oktober 2018 Kom ingen hilsen. Dagen er i dag. Spiste her så dro på ett utested for å se fotball. Jeg må nok organisere hverdagen uten han fremover. Er så mye mer enn denne fb hilsen. Er det noen eller ei som ikke skal vite om meg? Ja ja koselig kveld alene, godt jeg har Netflix 😊 Anonymkode: f91d5...0ab 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #9 Skrevet 3. oktober 2018 Husket han at du hadde bursdag da? Gratulerte han deg irl? Anonymkode: 435be...109 1
Hufsala Skrevet 3. oktober 2018 #10 Skrevet 3. oktober 2018 Jeg skriver ikke bursdagshilsen til nære venner, familie eller kjæresten på fb i det heletatt. Jeg snakker med de ansikt til ansikt eller på tlf. Skjønner jeg fort kan komme i søkerlyse for ulumskheter 🤔 2
exictence Skrevet 5. oktober 2018 #11 Skrevet 5. oktober 2018 På 3.10.2018 den 20.47, AnonymBruker skrev: Kom ingen hilsen. Dagen er i dag. Spiste her så dro på ett utested for å se fotball. Jeg må nok organisere hverdagen uten han fremover. Er så mye mer enn denne fb hilsen. Er det noen eller ei som ikke skal vite om meg? Ja ja koselig kveld alene, godt jeg har Netflix 😊 Anonymkode: f91d5...0ab Det er mye hyggeligere å få en hilsen fra sine kjære ansikt til ansikt. Får man en hilsen, så tror jeg det er få som tenker på å sende enda en hilsen. Hvis du uttrykker for vedkommende at du blir skuffet over dette, kan det oppleves noe slitsomt. Noen prøver å være hyggelig mot deg, og du viser ikke glede, men skuffelse fordi de kunne gjort mer. Folk som ikke er fornøyde, holder man seg ofte borte fra. Ikke fordi man ikke liker dem som person, men tenker at hun vil nok helst være i fred fra meg. "Jeg klarer jo ikke å gjøre henne fornøyd".
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #12 Skrevet 5. oktober 2018 Velkommen til 2018, der SoMe har tatt over verden 🙃🙃 Anonymkode: 2df03...0d5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #13 Skrevet 5. oktober 2018 På 3.10.2018 den 10.09, AnonymBruker skrev: Er dere 14 år? Anonymkode: 4fe6f...33b Man trenger ikke å være 14 år for at små ting betyr mye i et forhold. Anonymkode: 1db0b...3aa 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #14 Skrevet 5. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Velkommen til 2018, der SoMe har tatt over verden 🙃🙃 Anonymkode: 2df03...0d5 Desverre. Men uansett er dette er reelt problem for ts. Hun og hennes kjæreste bruker SoMe aktivt. Kjæresten svarer alle unntatt henne, på bursdagshilsen. Det er litt spesielt. Hvorfor ble akkurat hennes melding oversett? Også veldig spesielt at han ikke skriver noenting til henne på bursdagen, om han pleier å skrive til andre. Hvorfor ikke skrive noe på veggen da, når han at på til lovet det? Hvilke andre ting er det du reagerer på ts? Ikke noe morsom følelse å føle seg skjult. Anonymkode: 593e6...b51 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #15 Skrevet 5. oktober 2018 Når vi er på ferie sammen vil han ikke at jeg legger det ut. Han vil ikke stå i forhold til meg. Nærmer oss tre år nå. Anonymkode: f91d5...0ab
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #16 Skrevet 5. oktober 2018 Har du andre grunner til å tro at han skjuler deg eller skjuler noe for deg? Eller er det bare dette på Facebook som gjør at du tenker det? At man ikke vil legge ut ferien eller stå i forhold er vel ikke så rart. Når det gjelder ferie så kan det være litt lurt med tanke på innbrudd ol. De som kjenner dere vet jo om forholdet uansett, og han tenker kanskje at de som ikke kjenner dere godt nok til å vite at dere er sammen uansett ikke har noe med det? Jeg skriver ikke bursdagshilsen til noen på FB som jeg gratulerer ansikt til ansikt. Kanskje han tenker det samme. Han får og gir gratulasjoner av og til deg i det virkelige liv, og da blir det å legge gratulasjon på Face bare et slags unødvendig spill for publikum? Anonymkode: 6dcaa...6ae
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #17 Skrevet 5. oktober 2018 Han synes det var flaut at jeg besøkte hans familie. Anonymkode: f91d5...0ab 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #18 Skrevet 6. oktober 2018 På 5.10.2018 den 14.25, AnonymBruker skrev: Han synes det var flaut at jeg besøkte hans familie. Anonymkode: f91d5...0ab Høres ikke bra ut.. Har en venninne som holder på sånn. Hun har flyttet inn til sin kjæreste, kan gjerne dele om hus og bil, båt og hage, ferie og diverse, og alt annet fint han gir henne. Men ikke akkurat det at hun er sammen med han da, eller bor med han. Sier hun ikke vil stå i forhold på Facebook med han fordi hun ikke ser poenget/vil være privat ( på tross av at hun har stått i forhold med andre), men kan gjerne dele med alle at hun er syk, på tur, øker hva hun har på skiva. Eller at faren hennes er syk. Osv osv. Syns sånt er veldig spesielt... Anonymkode: 593e6...b51 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #19 Skrevet 6. oktober 2018 Wow. Vi skriver ikke til hverandre på veggene, vi ringer hverandre eller skriver på messenger/sms. Jeg er ikke fan av disse superklissete kjæreste-postene, og det er ikke han heller. Kommunikasjon er en fin ting Anonymkode: 6c184...87e 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #20 Skrevet 7. oktober 2018 Vi skriver heller ikke på veggene, men å legge ut om ferie er da helt normalt? Anonymkode: f91d5...0ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå