AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #1 Skrevet 3. oktober 2018 Fikk negativ clear blue som viser uker i dag selv om den er ganske sensitiv skal ha mensen enten lørdag eller søndag men var sikker på at jeg er gravid denne gang fordi brystene mine er ømme på helt annen måte enn ved PMS, hele puppen gjør vondt og jeg kjenner til og med når jeg går i trapper (før mensen gjør kun brystvorter vondt) og jeg har veldig lite PMS ellers. Kun stikking i magen inni mellom. Jeg pleier å få mensen smerter og bli et hormonelt troll ca 6 dager før mensen. Er alt håp ute? Anonymkode: c7f0a...c23
lillemeg90 Skrevet 3. oktober 2018 #2 Skrevet 3. oktober 2018 Det er fremdeles veldig tidlig! jeg har aldri fått positiv test før 13 dpo:) ta en igjen til helgen 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #3 Skrevet 3. oktober 2018 Takk for svar men jeg kan vel ikke føle meg så gravid når testen ikke slår ut engang? Har vært helt sikker på grunn av vondter i korsrygg, av og på kvalme, hodepine og svimmelhet som er diffus men nesten alltid der og disse puppene som til og med har mørkere areola... Innbiller jeg meg alt dette 🤨 har vært prøvere en stund men aldri fått innbilt svangerskap fordi jeg har ikke hastverk siden vi er unge. Men denne gang er jeg skuffet om jeg virkelig har begynt å innbille meg ting Anonymkode: c7f0a...c23
lillemeg90 Skrevet 3. oktober 2018 #4 Skrevet 3. oktober 2018 Jo det kan du Jeg kastet opp fra 7-8 dpo forrige svangerskap og likevel ikke positiv test før 13 dpo. Hadde også vonde, tunge bryster alle gangene. Det er bare ikke alle som produserer hcg så fort i starten. Det finnes jo andre graviditetshormoner som ikke måles feks. Østrogen og progesteron. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #5 Skrevet 3. oktober 2018 Tusen takk for så gode svar! Er det vanlig at man også har dager hvor man føler mindre symptomer? Jeg trodde kanskje man fikk sterkere og sterkere men idag kjenner jeg mindre. Samme symptomer men litt svakere. Anonymkode: c7f0a...c23
lillemeg90 Skrevet 3. oktober 2018 #6 Skrevet 3. oktober 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for så gode svar! Er det vanlig at man også har dager hvor man føler mindre symptomer? Jeg trodde kanskje man fikk sterkere og sterkere men idag kjenner jeg mindre. Samme symptomer men litt svakere. Anonymkode: c7f0a...c23 Det er veldig vanlig det går opp og ned ned symptomene om man er gravid:) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå