Gå til innhold

Operert igår........kjeder meg

majan

Anbefalte innlegg

Ble operert i hælen igår..... de skulle fjerne glass fra hælen... Så her sitter jeg da, og orker ikke og tråkke ned på beinet, det er vondt, føler at det presser sånn på stingene..... Men hvor lenge må jeg gå sånn før det blir bedre, har aldri før blitt operert så jeg har liksom ikke noen anelse. JEG KJEDER MEG SÅ VELDIG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi! :o

Glass i hælen hørtes ikke noe godt ut, så flott at operasjon er vel overstått. ;)

Ikke det at jeg har så mange tips, råd eller anbefalinger. Ville bare sende over litt :perebrus: og en *godteskål*. Håper du blir fort bra i hælen din. Det er vel ikke så rart at den er vond, men jeg skjønner at det ikke er noe kos å ikke kunne tråkke på den.

Håper også kjedsomheten slipper taket snart, og at resten av kvelden blir bra.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også nettopp gjennomgått en operasjon...

Opererte for tvilling sist uke, har ikke kjedet meg så gale som jeg gjør no om dagene siden.....................

Ja,

Alt jeg gjør om dagene er og ligge på sofaen og kjeder meg og synes litt synd på meg selv...

Gleder meg til det starter og gro.

Var hos lege i går for sår stell, og det var ikke gode nyheter han kom med akkurat, betendelse i såret...

Men men , alt går vel bra til slutt :wink:

Skal på sykehus og ta sårstell hver dag nå da frammover, heeey litt bra og det da, kommer jeg meg jo opp av sofaen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da det høres veldig kjedelig ut da. Kan jeg spørre hva tvilling er for noe???

Jeg er heldigvis mye bedre nå, har begynt og gå litt rundt og det er deilig og være oppe igjen........... Jeg har veldig lett for og kjede meg så noe må skje om dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det en sånn du opererte bort Primal?

Uansett...god bedring til dere begge. Håper dere ikke omkommer av kjedsomhet. ;)

stemmer det ja... Den jeg hadde var rungt hale beinet da, og like stor som en plomme. håper det gror som fortest det her... hehe :-? bra at det ser ut til og gå bra med deg majan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...