AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #1 Del Skrevet 3. oktober 2018 Hei, jeg trenger hjelp med håret mitt. Har rettet håret mitt veldig mye de 2 siste åra og d har gjort det skikkelig slitt at jeg klippa det men mister forstatt sjukt mye hår!! For har egentlig mye krøller som jeg pleide å rette ut. Er det noen som vet om en shampoo som hjelper mot slitt hår som faller? Og evt en krem for å fremheve krøller og blit kvitt kruser. (Hørt sexy curls er veldig bra) hjelpp! Anonymkode: 43c60...58f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjelppp Skrevet 3. oktober 2018 #2 Del Skrevet 3. oktober 2018 Mente *Curly sexy hair Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #3 Del Skrevet 3. oktober 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg trenger hjelp med håret mitt. Har rettet håret mitt veldig mye de 2 siste åra og d har gjort det skikkelig slitt at jeg klippa det men mister forstatt sjukt mye hår!! For har egentlig mye krøller som jeg pleide å rette ut. Er det noen som vet om en shampoo som hjelper mot slitt hår som faller? Og evt en krem for å fremheve krøller og blit kvitt kruser. (Hørt sexy curls er veldig bra) hjelpp! Anonymkode: 43c60...58f Mot slitt hår er det bare en ting som hjelper: tid. Du må vente til nytt hår gror ut igjen. Hvis det det deriomot er håravfall som er problemet, hjelper det ikke med shampo. Da må du dra til legen for å sjekke om du mangler noe. Ofte er mangel på b-vitamin, d-vitamin eller jern årsaken til at kvinner mister mye hår. Anonymkode: 35d83...39e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #4 Del Skrevet 3. oktober 2018 Olaplex eller Kevin Murphy - men først, sjekke vitaminer/stoffskifte/hormoner. Anonymkode: 58920...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 3. oktober 2018 #5 Del Skrevet 3. oktober 2018 Er det sånn at du mister hår rett fra hodet, eller brekker det av? Hvis du liker å ha glatt hår så er sweethair the first å anbefale. Det er keratin som glatter ut og demper kruser/fruser. Det blir ikke helt rett, litt fall blir det. Men uansett en fin måte å legge vekk glattetanga på. Håret skinner og det blir mykt og fint. Veldig skånsom mot håret. Varer i 3-4 mnd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #6 Del Skrevet 3. oktober 2018 Krøllekremen de har på Hairport er super for å fremheve krøllene. Skjønner ikke hvorfor folk driver og retter håret. Krøller er jo mye finere. Anonymkode: 59aa9...128 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #7 Del Skrevet 3. oktober 2018 Bruker du beskyttelsesspray når du retter det? Jeg har rettet håret mitt nesten hver dag i flere år, men har enda ikke opplevd slitt hår. Er til frisøren en gang i året, og da får jeg kommentarer på hvor fint håret er og at det har vokst fort. Nå har jeg bølger, og ikke krøller da... Det å miste hår opplever jeg også, men det er ikke så mye at det er bekymringsfullt. Anonymkode: c19c4...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #8 Del Skrevet 3. oktober 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Krøllekremen de har på Hairport er super for å fremheve krøllene. Skjønner ikke hvorfor folk driver og retter håret. Krøller er jo mye finere. Anonymkode: 59aa9...128 Noen sliter med "krusing" uansett, og da er det for dem penere med rettetang Anonymkode: f6fa5...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ild Skrevet 3. oktober 2018 #9 Del Skrevet 3. oktober 2018 Hvis du mister hår fra hodet, vil jeg ikke tro at rettetanga har noe med det å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 5. oktober 2018 #10 Del Skrevet 5. oktober 2018 På 3.10.2018 den 7.17, AnonymBruker skrev: Krøllekremen de har på Hairport er super for å fremheve krøllene. Skjønner ikke hvorfor folk driver og retter håret. Krøller er jo mye finere. Anonymkode: 59aa9...128 Ikke alle som har slike pene krøller. Jeg har krøller i underhåret og krusing i det som ligger over, så om jeg ikke i det minste føner det vil det se ut som jeg har et utrolig stort krusete hår.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå