Gå til innhold

Mister mye hår på grunn av rettetang!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger hjelp med håret mitt. Har rettet håret mitt veldig mye de 2 siste åra og d har gjort det skikkelig slitt at jeg klippa det men mister forstatt sjukt mye hår!! For har egentlig mye krøller som jeg pleide å rette ut. Er det noen som vet om en shampoo som hjelper mot slitt hår som faller? Og evt en krem for å fremheve krøller og blit kvitt kruser. (Hørt sexy curls er veldig bra) hjelpp!

Anonymkode: 43c60...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg trenger hjelp med håret mitt. Har rettet håret mitt veldig mye de 2 siste åra og d har gjort det skikkelig slitt at jeg klippa det men mister forstatt sjukt mye hår!! For har egentlig mye krøller som jeg pleide å rette ut. Er det noen som vet om en shampoo som hjelper mot slitt hår som faller? Og evt en krem for å fremheve krøller og blit kvitt kruser. (Hørt sexy curls er veldig bra) hjelpp!

Anonymkode: 43c60...58f

Mot slitt hår er det bare en ting som hjelper: tid. Du må vente til nytt hår gror ut igjen. Hvis det det deriomot er håravfall som er problemet, hjelper det ikke med shampo. Da må du dra til legen for å sjekke om du mangler noe. Ofte er mangel på b-vitamin, d-vitamin eller jern årsaken til at kvinner mister mye hår.

Anonymkode: 35d83...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olaplex eller Kevin Murphy - men først, sjekke vitaminer/stoffskifte/hormoner.

Anonymkode: 58920...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at du mister hår rett fra hodet, eller brekker det av? Hvis du liker å ha glatt hår så er sweethair the first å anbefale. Det er keratin som glatter ut og demper kruser/fruser. Det blir ikke helt rett, litt fall blir det. Men uansett en fin måte å legge vekk glattetanga på. Håret skinner og det blir mykt og fint. Veldig skånsom mot håret. Varer  i 3-4 mnd. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krøllekremen de har på Hairport er super for å fremheve krøllene. Skjønner ikke hvorfor folk driver og retter håret. Krøller er jo mye finere.

Anonymkode: 59aa9...128

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker du beskyttelsesspray når du retter det? Jeg har rettet håret mitt nesten hver dag i flere år, men har enda ikke opplevd slitt hår. Er til frisøren en gang i året, og da får jeg kommentarer på hvor fint håret er og at det har vokst fort. 

Nå har jeg bølger, og ikke krøller da... Det å miste hår opplever jeg også, men det er ikke så mye at det er bekymringsfullt.

Anonymkode: c19c4...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Krøllekremen de har på Hairport er super for å fremheve krøllene. Skjønner ikke hvorfor folk driver og retter håret. Krøller er jo mye finere.

Noen sliter med "krusing" uansett, og da er det for dem penere med rettetang

Anonymkode: f6fa5...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.10.2018 den 7.17, AnonymBruker skrev:

Ikke alle som har slike pene krøller. Jeg har krøller i underhåret og krusing i det som ligger over, så om jeg ikke i det minste føner det vil det se ut som jeg har et utrolig stort krusete hår.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...