AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #1 Skrevet 2. oktober 2018 Flere ganger har jeg opplevd å bli akutt kvalm og spy etter sex, når det har vært ekstra bra og gått litt heftig for seg, hva skyldes det fenomenet? Er kvinne Anonymkode: ecefa...4dd
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #3 Skrevet 2. oktober 2018 1 minutt siden, Hentacruel skrev: Kan det skyldes en fetisj? Jeg har ingen fetisj. Det her skjer når jeg reiser meg etter litt hard vanlig sex og f eks går i dusjen, da blir jeg akutt kvalm og kastet opp Anonymkode: ecefa...4dd
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #4 Skrevet 2. oktober 2018 Kanskje en blanding av høyt blodtrykk og adrenalin? Aldri blitt sånn i forbindelse med sex, men av andre krevende fysiske aktiviter som sliter meg ut samtidig som kroppen pumpes full av adrenalin så jeg føler meg ikke sliten og heller ikke gira siden de kræsjer med hverandre men kroppen får en slags høytrykksreaksjon hvor jeg blir kvalm og må spy. Kan det være noe sånt kanskje? Anonymkode: 06a6d...720 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #5 Skrevet 2. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen fetisj. Det her skjer når jeg reiser meg etter litt hard vanlig sex og f eks går i dusjen, da blir jeg akutt kvalm og kastet opp Anonymkode: ecefa...4dd Det kan kanskje høres ut som blodtrykket Anonymkode: 06a6d...720 2
Hentacruel Skrevet 2. oktober 2018 #6 Skrevet 2. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har ingen fetisj. Det her skjer når jeg reiser meg etter litt hard vanlig sex og f eks går i dusjen, da blir jeg akutt kvalm og kastet opp Anonymkode: ecefa...4dd Kan det utelukkes at du har en fetisj du ikke er bevist på ennå? Å spy etter sex er nemlig ikke en del av et vanlig sexliv. 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #7 Skrevet 2. oktober 2018 Spydde som en gris etter middagen i går. Anonymkode: 227f3...faf
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #8 Skrevet 2. oktober 2018 Har ikke opplevd å spy, men vært svært kvalm.Har skjedd noen ganger når sexen har vært heftig, tror nok ikke det er farlig daAnonymkode: 3f581...4fe 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #9 Skrevet 2. oktober 2018 3 ganger med min FF har jeg blitt kvalm og holdt på å svime av etter sex. Vi har ganske langvarig og rå sex, så har i grunnen sammenlignet det med treningsøkter der jeg blir likedan. Nå har jeg alltid hatt lett for å nesten besvime, har lavt blodtrykk så det er grunnen hos meg. Anonymkode: e2c2a...f55 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #10 Skrevet 2. oktober 2018 8 minutter siden, Hentacruel skrev: Kan det utelukkes at du har en fetisj du ikke er bevist på ennå? Å spy etter sex er nemlig ikke en del av et vanlig sexliv. Å spy av fysiske anstrengelser er ikke uvanlig Anonymkode: 06a6d...720 3
Hentacruel Skrevet 2. oktober 2018 #11 Skrevet 2. oktober 2018 Just now, AnonymBruker said: Å spy av fysiske anstrengelser er ikke uvanlig Anonymkode: 06a6d...720 Det er uvanlig å spy etter sex. Det er ikke uten grunn ts lager tråden. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #12 Skrevet 3. oktober 2018 35 minutter siden, Hentacruel skrev: Det er uvanlig å spy etter sex. Det er ikke uten grunn ts lager tråden. Sex er en fysisk anstrengelse og det er ikke uvanlig å spy av det. Noen får også blodpropp eller hjerteinnfarkt etter sex, det betyr ikke at de har en fetisj for det vettu .... Anonymkode: 06a6d...720 6
Hentacruel Skrevet 3. oktober 2018 #13 Skrevet 3. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Sex er en fysisk anstrengelse og det er ikke uvanlig å spy av det. Noen får også blodpropp eller hjerteinnfarkt etter sex, det betyr ikke at de har en fetisj for det vettu .... Anonymkode: 06a6d...720 Det er verken helt vanilje eller vanlig med spying etter sex. Blodpropp og hjerteinnfarkt er som regel engangstilfeller etter sex og i de få tilfellene der slikt er vanlig etter sex kan vel ikke en fetisj utelukkes?
Gjest Alterego666 Skrevet 3. oktober 2018 #14 Skrevet 3. oktober 2018 5 timer siden, Hentacruel skrev: Det er verken helt vanilje eller vanlig med spying etter sex. Blodpropp og hjerteinnfarkt er som regel engangstilfeller etter sex og i de få tilfellene der slikt er vanlig etter sex kan vel ikke en fetisj utelukkes? Slutt nå. Det er ikke en fetisj hos TS. Dersom det er det hos deg, bør du starte en egen tråd.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #15 Skrevet 3. oktober 2018 Har blitt litt kvalm noen ganger av en heftig runde. Jeg tenker som andre her, at man tar seg litt for mye ut fysisk iblant og kjenner ikke på det når man er midt i akten fordi man da fokuserer på nytelsen, og så blir man kvalm etterpå som man kan bli av en litt for hard treningsøkt. For min del er jeg kanskje slapp fra før når det skjer, for eksempel dagen derpå og man har litt bakrus, sovet dårlig, ikke spist nok eller drukket nok vann. Så det er ikke normalt for meg og jeg har vel heller aldri spydd før kanskje etter han har gått hjem og bakrusen har tatt ordentlig tak, men jeg kan som sagt bli kvalm av anstrengelsene. Kanskje du bør ligge og ta det med ro litt etterpå og ikke hoppe opp og gå i dusjen med en gang. Anonymkode: c15e0...d30 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #16 Skrevet 3. oktober 2018 6 timer siden, Hentacruel skrev: Kan det utelukkes at du har en fetisj du ikke er bevist på ennå? Å spy etter sex er nemlig ikke en del av et vanlig sexliv. Kanskje når du har blitt syk så har du egentlig bare en fetisj for å være syk? Selvfølgelig er ikke spying en fetisj for TS, da det er klart og tydelig at hun sliter med dette. Anonymkode: 11e59...78b 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #17 Skrevet 3. oktober 2018 8 timer siden, Hentacruel skrev: Det er uvanlig å spy etter sex. Det er ikke uten grunn ts lager tråden. Det er vel ikke uten grunn at du prøver å kuppe tråden med, ja, kvalme? Nesten så jeg begynner å lure på om du har en fetisj for ordet fetisj. La være med det oppgulpet nå, jeg har svart deg. Takk til dere andre som kommer med gode forslag på hva det kan skyldes 😊 Anonymkode: ecefa...4dd 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå