AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #1 Skrevet 2. oktober 2018 Har hatt kjæreste i fem måneder. Han liker å slå hardt med flat hånd, noe jeg ikke er så stor fan av. Ellers fungerer sexlivet veldig bra. Her en lørdag var vi hos en nabo som er ei god venninne av han og drakk vin en lørdags kveld. Flere ganger spanket han henne hardt mens jeg satt og så på. Dette var tydeligvis ikke første gang. Ble litt satt ut faktisk. Dette er da ikke greit? Han er forøvrig en mann som trenger mye bekreftelse. Og som stenger meg ute i timer og dager hvis jeg sier noe "feil" Hvilket som regel er en bagatell. Begynner å bli litt sliten av dette nå. Noen tanker rundt dette? Anonymkode: b521e...bb9
atropos Skrevet 2. oktober 2018 #2 Skrevet 2. oktober 2018 Fem mnd? Dump han og Finn en ny som ikke furter når han er sinna. Og en som ikke slår naboen på rumpa så klart. Det er feil på så mange måter 🙈 27
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #3 Skrevet 2. oktober 2018 FINN DEG EN VOKSEN MANN Anonymkode: c841b...4a3 10
kisskissbangbang Skrevet 2. oktober 2018 #4 Skrevet 2. oktober 2018 Haha, herregud. Det høres jo veldig spesielt ut, det skulle nok mye til for at jeg tenkte at det var okei. 2
Skogkløver Skrevet 2. oktober 2018 #5 Skrevet 2. oktober 2018 Hæ? Han spanker nabodama mens du er der som om dette skulle være normalt? Eh nei.... at han stenger deg ute for bagateller er også et lysende rødt varsellys. 7
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #6 Skrevet 2. oktober 2018 Godt å få bekrefta at det ikke er jeg som er hårsår... Det har lyst røde lamper lenge, men jeg har vært så forelska at jeg har oversett de litt. Men nå begynner jeg å gå lei av å ha en litt vond klump i magen... Anonymkode: b521e...bb9 1
Jr.Garcon Skrevet 2. oktober 2018 #7 Skrevet 2. oktober 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hatt kjæreste i fem måneder. Han liker å slå hardt med flat hånd, noe jeg ikke er så stor fan av. Ellers fungerer sexlivet veldig bra. Her en lørdag var vi hos en nabo som er ei god venninne av han og drakk vin en lørdags kveld. Flere ganger spanket han henne hardt mens jeg satt og så på. Dette var tydeligvis ikke første gang. Ble litt satt ut faktisk. Dette er da ikke greit? Han er forøvrig en mann som trenger mye bekreftelse. Og som stenger meg ute i timer og dager hvis jeg sier noe "feil" Hvilket som regel er en bagatell. Begynner å bli litt sliten av dette nå. Noen tanker rundt dette? Anonymkode: b521e...bb9 Han spanket henne rett og slett foran deg huff, det er ikke normal oppførsel as! Høres absolutt ikke bra ut med silent treatment i timer/dager hvis han mener du sier noe feil - det er jo utrolig slitsomt og uproduktivt. Du må du vel bare bli gående på eggskall? Jeg hadde aldri hatt tro på en relasjon hvor det var ansett som en normal måte å "kommunisere" på. 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #8 Skrevet 2. oktober 2018 Jepp, jeg blir litt stressa av dette. Og det er jeg som godsnakker med han for å prøve å få han blid igjen. Jeg spurte han nylig om hva som skjer hvis jeg ikke prøver å fikse det, svaret var at det kunne ta 4-5 uker før han tok kontakt med meg...Så nå har jeg sagt at jeg er i tenkeboksen... Anonymkode: b521e...bb9 2
Skogkløver Skrevet 2. oktober 2018 #9 Skrevet 2. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt å få bekrefta at det ikke er jeg som er hårsår... Det har lyst røde lamper lenge, men jeg har vært så forelska at jeg har oversett de litt. Men nå begynner jeg å gå lei av å ha en litt vond klump i magen... Anonymkode: b521e...bb9 Et forhold hvor du går rundt med en vond klump i magen er ikke godt for deg! Finner du den rette skal du ikke måtte jobbe og ofre egen selvfølelse. I et forhold skal dere få frem det beste i hverandre. La denne karen gå og gi deg selv sjansen til å finne et ordentlig forhold som gjør deg lykkelig 💕 3
Chiyo Skrevet 2. oktober 2018 #11 Skrevet 2. oktober 2018 (endret) Hater folk som gir deg «The silent treatment» når de blir sur. Det hadde jeg ikke orket. Når det kommer til å spanke nabodama... what the fuck? For det første så er det upassende da han er i et forhold. Det er jo tydelig at han liker å spanke damer, da du sier det er en del av sexlivet. For det andre lurer jeg på hvordan hun tar det. Syntes hun det er greit? Det er veldig spesielt at en mann som ikke er i forhold med deg å daske deg på rumpa liksom! Det kan være en form for seksuell trakassering. Det kommer an på hva forhold de har, og hvordan hun opplever det. Endret 2. oktober 2018 av Chiyo 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #12 Skrevet 2. oktober 2018 Hun bare lo det bort, stoppet han ikke... Jeg sa at jeg ikke syntes det var ok... men det skjedde et par ganger... Hun har vært forelsket i han lenge, de jobber sammen også. Vet ikke om hun fremdeles er forelska. Han sier hun er hans beste vennn. Har kjent hverandre lenge. Tror ikke de har ligget sammen, hun er ikke hans type. Men hvem vet? Og den utfrysningen er helt forferdelig. Sist gang spurte jeg han om jeg kunne ta på han etter fem timer, og han bare svarte nei. Anonymkode: b521e...bb9
Jr.Garcon Skrevet 2. oktober 2018 #13 Skrevet 2. oktober 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp, jeg blir litt stressa av dette. Og det er jeg som godsnakker med han for å prøve å få han blid igjen. Jeg spurte han nylig om hva som skjer hvis jeg ikke prøver å fikse det, svaret var at det kunne ta 4-5 uker før han tok kontakt med meg...Så nå har jeg sagt at jeg er i tenkeboksen... Anonymkode: b521e...bb9 Det høres skikkelig usunt ut. Hvis man har en partner, så skjønner man (om man er normal) at han/hun ikke har det supert i den perioden man utsettes for silent treatment. Det er jo rett og slett en form for straff som minner veldig om psykisk mishandling. Det er også helt feil for balansen i forholdet (og selvbilde ditt) at du (også når du ikke har gjort noe galt) skal godsnakke deg tilbake for "husfredens skyld". 😕 😕 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #14 Skrevet 2. oktober 2018 17 minutter siden, Skogkløver skrev: Et forhold hvor du går rundt med en vond klump i magen er ikke godt for deg! Finner du den rette skal du ikke måtte jobbe og ofre egen selvfølelse. I et forhold skal dere få frem det beste i hverandre. La denne karen gå og gi deg selv sjansen til å finne et ordentlig forhold som gjør deg lykkelig 💕 Takk for fine ord. Jeg skal nok gå, kan ikke leve med dette Anonymkode: b521e...bb9 2
neon_sun Skrevet 2. oktober 2018 #15 Skrevet 2. oktober 2018 For å ta i bruk kg's mest brukte setning; Dump han! 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #16 Skrevet 2. oktober 2018 3 minutter siden, Jr.Garcon skrev: Det høres skikkelig usunt ut. Hvis man har en partner, så skjønner man (om man er normal) at han/hun ikke har det supert i den perioden man utsettes for silent treatment. Det er jo rett og slett en form for straff som minner veldig om psykisk mishandling. Det er også helt feil for balansen i forholdet (og selvbilde ditt) at du (også når du ikke har gjort noe galt) skal godsnakke deg tilbake for "husfredens skyld". 😕 😕 Og jeg får skylda uansett om det er hans eller min skyld. Jeg taper uansett. Men det er slutt på godsnakkinga fra min side. Nå får det gå som det går. Anonymkode: b521e...bb9
Gjest marie_82 Skrevet 2. oktober 2018 #17 Skrevet 2. oktober 2018 Her lyser alle varsellampene! Han høres veldig krevende ut, og det kommer garantert til å bli verre med tiden.
Ella Ellefantella Skrevet 3. oktober 2018 #18 Skrevet 3. oktober 2018 Han der hadde jeg dumpet på flekken, han er jo en drittunge! 2
Gry H. Skrevet 4. oktober 2018 #19 Skrevet 4. oktober 2018 Oppsiktsvekkende behov for bekreftelse, tar lite el ingen hensyn til hva du føler, og silent treatment!!? Det er jo de fremste kjennetegnene på en psykopat!! Om det er så galt kan sef ikke jeg si noe om, men noe hjertegodt menneske er det neppe. Dette her bør du serr komme deg ut av, -og det umiddelbart!!! 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #20 Skrevet 4. oktober 2018 Forelsket? Er du forelsket i han? Hvor gammel er du? Anonymkode: 91274...0e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå