AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #1 Skrevet 2. oktober 2018 Trenger en god og varm vinterjakke! Men jeg kommer til å gå mye/ ta mye buss, og det regner en del her jeg bor. Så jakken må tåle en del regn. (Blåser en del også så er ikke alltid det nytter med paraply). Har lyst på en som varmer godt og som er fin noen tips? Og hvilke sko bruker dere om høsten/ vinteren? Jeg tenker på å kjøpe et par lave støvler, men vet ikke hvor komfortabelt det er å gå med? Anonymkode: 0b127...b4e
VinterRose Skrevet 2. oktober 2018 #2 Skrevet 2. oktober 2018 Det finnes en del dunjakker som er vanntette, de er praktiske og varme! Behøver ikke koste fryktelig mye heller. Hva mener du med at lave støvler evt er mindre komfortabelt å gå med? Sammenlignet med hva? Uansett, det er vel bare å prøve å se hva du synes
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #3 Skrevet 4. oktober 2018 Swims Davos hvis du ikke har for mye hofter, og Scandinavian Edition shelter hvis du har litt hofte/rumpe. Begge er superdigge og varme Sko: Timberlands eller Diemme. Anonymkode: b31e9...833
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå