Gå til innhold

Dugnadstips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal forsøke å samle inn litt penger til håndballag for deltakelse på cuper. Klubben sponser 1 cup, mens dersom vi ønsker å være med på flere må det betales av laget. 

Noen som har noen gode tips? Det kom opp kake/dorullsalg her, men kjenner at jeg gjerne skulle presentert noen flere alternativer. 

Tenkte litt på lodd eller hjemmebakt kake salg ved en butikk eller noe, husker det fra jeg selv var liten. Men føler ikke at jeg har sett det på lenge, så vet ikke om det er noen begrensinger på det i dag. 

Anonymkode: 49c09...d99

Skrevet

Det er ikke lenge siden jeg kjøpte lodd fra et par søte småjenter utenfor en rema 1000, så loddsalg skjer enda. De samlet penger til en eller annen idrett de drev med. 

Skrevet

Kakelotteri er helt greit, men tror man må søke om lov til å ha det. Usikker på om man søker hos politiet eller kommunen eller hvor det er. Det gjelder også vaffelsalg o.l.

Det er forøvrig mye man kan selge. Har selger vi ullsokker for å få inn penger til håndballen, og presangkort/bursdagskort for fotballen. Søk på dugnad på nett så kommer det opp mye.

Anonymkode: 223cc...197

Skrevet

Loppemarked 😊

Skrevet

Gå hus til hus å spørre om tomflasker

Anonymkode: b82cf...b01

Skrevet

Det siste nye er jo å selge frossen fisk. 

Anonymkode: bd182...0ae

Skrevet

For å selge lodd må en ha tillatelse fra lotteritilsynet.

Anonymkode: 72122...b0c

Skrevet

Kakebokser. Lettsolgt. Hold deg unna sånne julepapir-pakker. Dårlig kvalitet og stygt og dyrt. 

Skrevet

Julekortpakker kjøper jeg ikke igjen, dyrt og lite brukbart for oss. Gjengangere her omkring er tørkerull og dopapir, kjeks/karameller /knekkebrød i bokser. Har også vært borti at et lag solgte sånne små spraybokser med brannslukkeskum:kjekke å ha på kjøkkenet og de var lettsolgte. Vet ikke om fortjeneste da. Noen har solgt sokker, men det var visst litt pes mtp farge, størrelse, ankel/vanlig sokk og hva som gikk mest av fra pakker de fikk tilsendt. 

Ellers er det dugnad for butikker med varetelling, rundvask av lokaler/båter og flaskeinnsamling jeg har vært borti. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...