Ms97 Skrevet 2. oktober 2018 #1 Skrevet 2. oktober 2018 Jeg er 20 snart 21 om det gir noe mening. Jeg bruker noen ganger foundation, har brukt Fit me og bruker Milani sin nå, og jeg regerer på en måte som gjør at jeg føler at det kiler, at det er et lite hårstrå som kiler (noe det ikke er) eller at en liten fjær kiler i ansiktet. Det klør ikke men kiler. Har noen Beautyguruer eller som er gode på det vet hva det er? Hva jeg reagerer på, har funnet ut noe jeg kan reagere på, er dette: Butylene Glycol, dimethicone, paraffinium liquidium(mineralolje)
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #2 Skrevet 2. oktober 2018 Tror du har lagt denne i feil underforum Anonymkode: 083c3...b55 1
Nerine_ Skrevet 4. oktober 2018 #3 Skrevet 4. oktober 2018 På 2.10.2018 den 21.50, Ms97 skrev: Jeg er 20 snart 21 om det gir noe mening. Jeg bruker noen ganger foundation, har brukt Fit me og bruker Milani sin nå, og jeg regerer på en måte som gjør at jeg føler at det kiler, at det er et lite hårstrå som kiler (noe det ikke er) eller at en liten fjær kiler i ansiktet. Det klør ikke men kiler. Har noen Beautyguruer eller som er gode på det vet hva det er? Hva jeg reagerer på, har funnet ut noe jeg kan reagere på, er dette: Butylene Glycol, dimethicone, paraffinium liquidium(mineralolje) Er du flink til å smøre huden før du påfører foundation? Hvis ikke kan det være at huden blir tørr og det kan klø litt.
Blingblingtahei Skrevet 4. oktober 2018 #4 Skrevet 4. oktober 2018 Jeg reagerer også sånn på ting, men jeg tror jeg reagerer mest på kosten og håra i den. Men har merket det ved flytende foundation også, men jeg har ganske enkelt sluttet å bruke det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå