AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #1 Skrevet 2. oktober 2018 Har hatt besøk av min datters venninne noen ganger. Syntes det va koselig hun ville komme til meg. Men... Jeg reagerte på hun satt og snakket til meg om samboeren til datteren min, og hun snakket negativt om svigermor til datteren min. Sist hun var her fortalte hun at hun syns datteren min og samboeren er så forskjellige. Hun fortalte noen hadde sagt samboeren ril datteren min hadde stjålet noe drikke i en 30 års dag. Hun fortalte en mann i 30 årsdagen hadde snakket stygt om samboeren til dattera mi. Hun fortalte svigersønnen min var vond å komme innpå, og at han bare satt og snakket om gården sin. Utover dette merker jeg hun baksnakker de fleste. Sin egen svigermor bl.a Hva tenker hun når hun sitter og snakker til meg om min datter og svigersønn? Jeg er moren for svingende, hvordan kan hun tro at jeg synes baksnakkingen er ok? Dette liker jeg ikke, og har ikke lyst å ha henne på besøk mer. Hvordan sier jeg dette? Hadde det ikke vært for datteren min så hadde jeg sagt det rett ut at hun ikke er velkommen til meg pga sladderet. Anonymkode: 854b2...6ae
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #2 Skrevet 2. oktober 2018 Hun snakker nok om deg til andre... her ville jeg vært forsiktig.. Anonymkode: d601c...993 4
Forundret.. Skrevet 2. oktober 2018 #3 Skrevet 2. oktober 2018 Kan du ikke bare si til henne at om hun ikke har noe positivt å si så kan hun heller tie stilt..? 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #4 Skrevet 2. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun snakker nok om deg til andre... her ville jeg vært forsiktig.. Anonymkode: d601c...993 Ja akkurat det har jeg sagt til meg selv og. Snakker hun om dattera mi og svigersønn, så sladrer hun om meg og. Anonymkode: 854b2...6ae 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #5 Skrevet 2. oktober 2018 4 minutter siden, Forundret.. skrev: Kan du ikke bare si til henne at om hun ikke har noe positivt å si så kan hun heller tie stilt..? Enig. Ville helst sagt det men feiga ut Anonymkode: 854b2...6ae
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #6 Skrevet 2. oktober 2018 Men jeg skjønner ikke tankegangen hennes. Hva vil hun oppnå med å snakke negativt om de til meg? Eller tenker.hun ikke i det hele tatt? Anonymkode: 854b2...6ae
Forundret.. Skrevet 2. oktober 2018 #7 Skrevet 2. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg skjønner ikke tankegangen hennes. Hva vil hun oppnå med å snakke negativt om de til meg? Eller tenker.hun ikke i det hele tatt? Anonymkode: 854b2...6ae Aner ikke. Men hvis hun bare slenger dritt om folk så spør henne rett ut neste gang hun begynner, om hun noen gang har noe fint å si om folk. 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #8 Skrevet 2. oktober 2018 Rart at du har besøk av henne i det hele tatt synes jeg. Kanskje hun er sjalu på datteren din som har samboer? Og hun prøver å ødelegge for datteren din ved å prøve å snu deg imot henne? Anonymkode: 6e87f...2d0 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #9 Skrevet 2. oktober 2018 1 minutt siden, Forundret.. skrev: Aner ikke. Men hvis hun bare slenger dritt om folk så spør henne rett ut neste gang hun begynner, om hun noen gang har noe fint å si om folk. Jeg får bare si det rett ut til henne. Anonymkode: 854b2...6ae 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #10 Skrevet 2. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Rart at du har besøk av henne i det hele tatt synes jeg. Kanskje hun er sjalu på datteren din som har samboer? Og hun prøver å ødelegge for datteren din ved å prøve å snu deg imot henne? Anonymkode: 6e87f...2d0 Akkurat det har jeg og lurt på. Men å snu meg mot min datter klarer hun aldri. Jeg har og gitt beskjed til min datter hva hun har sagt. Da ble det diskusjon, men er gode venner igjen... Men denne jenta er ikke en god venninne synes jeg Anonymkode: 854b2...6ae
Rosatoast Skrevet 2. oktober 2018 #11 Skrevet 2. oktober 2018 Hvorfor lar du hun sitte å prate slik? Har du et problem med det så sier du vel ifra med en gang, ikke skriv et innlegg her flere timer senere om problemstillingen, vel? Hun prater vel dritt om dem, fordi hun føler at du ikke kommer til å åpne kjeften uansett. Jeg er ikke forelder, men hadde venninnen til dattera mi baksnakket både den ene og den andre til meg, da hadde jeg sendt hun rett på dør 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #12 Skrevet 2. oktober 2018 9 minutter siden, Rosatoast skrev: Hvorfor lar du hun sitte å prate slik? Har du et problem med det så sier du vel ifra med en gang, ikke skriv et innlegg her flere timer senere om problemstillingen, vel? Hun prater vel dritt om dem, fordi hun føler at du ikke kommer til å åpne kjeften uansett. Jeg er ikke forelder, men hadde venninnen til dattera mi baksnakket både den ene og den andre til meg, da hadde jeg sendt hun rett på dør Vel, nå har jeg skrevet et innlegg her om det. Har tenkt på dette mye og syns det er vanskelig pga datteren min. Vil jo ikke hun skal få problemer.. Men jeg ser den, skulle ha gitt beskjed med en gang og sagt der er døra.. Uansett, hun får ikke komme inn i mitt hus mer. Og kommer til å gi beskjed om sladringa hennes aksepterer jeg ikke. Anonymkode: 854b2...6ae 1
Rosatoast Skrevet 2. oktober 2018 #13 Skrevet 2. oktober 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, nå har jeg skrevet et innlegg her om det. Har tenkt på dette mye og syns det er vanskelig pga datteren min. Vil jo ikke hun skal få problemer.. Men jeg ser den, skulle ha gitt beskjed med en gang og sagt der er døra.. Uansett, hun får ikke komme inn i mitt hus mer. Og kommer til å gi beskjed om sladringa hennes aksepterer jeg ikke. Anonymkode: 854b2...6ae Datteren din ville trolig ikke fått problemer av det, er nok mer denne venninnen som hadde fått et par dører lukket.
Gjest O.G. Skrevet 3. oktober 2018 #14 Skrevet 3. oktober 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hatt besøk av min datters venninne noen ganger. Syntes det va koselig hun ville komme til meg. Men... Jeg reagerte på hun satt og snakket til meg om samboeren til datteren min, og hun snakket negativt om svigermor til datteren min. Sist hun var her fortalte hun at hun syns datteren min og samboeren er så forskjellige. Hun fortalte noen hadde sagt samboeren ril datteren min hadde stjålet noe drikke i en 30 års dag. Hun fortalte en mann i 30 årsdagen hadde snakket stygt om samboeren til dattera mi. Hun fortalte svigersønnen min var vond å komme innpå, og at han bare satt og snakket om gården sin. Utover dette merker jeg hun baksnakker de fleste. Sin egen svigermor bl.a Hva tenker hun når hun sitter og snakker til meg om min datter og svigersønn? Jeg er moren for svingende, hvordan kan hun tro at jeg synes baksnakkingen er ok? Dette liker jeg ikke, og har ikke lyst å ha henne på besøk mer. Hvordan sier jeg dette? Hadde det ikke vært for datteren min så hadde jeg sagt det rett ut at hun ikke er velkommen til meg pga sladderet. Anonymkode: 854b2...6ae Be henne holde kjeft om andre folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå