Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg trives veldig godt i NAV. Man har alltid altfor mye å gjøre, men arbeidsmiljøet er godt, arbeidsoppgavene er givende og de aller fleste man følger opp er veldig hyggelige og takknemlige for hjelp. 

Anonymkode: 9115f...e5c

Fortsetter under...

Jeg jobber også i NAV, og synes det er helt topp. Store muligheter for faglig utvikling internt, og givende arbeidsoppgaver i møtet med bruker. 

Noen brukere er sinte i møter på NAV, men det har de all rett til. Jeg oppfordrer mer enn gjerne til å sende inn klager på både service og vedtak, for å forbedre rutiner og regelverk. Det er jo tross alt store rom for forbedringer, selv om de fleste jeg møter er både fornøyde og takknemlige. 

Anonymkode: 4205e...108

På 7.10.2018 den 22.25, AnonymBruker skrev:
 

Siden du har fått så mange negative svar vil jeg slenge inn et positivt. Jeg jobber på kontaktsenteret(betjener 55553333) og stortrives! De fleste som ringer nav er veldig hyggelige og glade for å få hjelp. Det er lite stress(mye pauser), mye kurs, fine lokaler, gode muligheter for å ta ut fleksitid. 

Anonymkode: edad2...1cb

Hvor lenge har du jobbet på kontaktsenteret? Er dette en jobb som ville passet til en person med lett telefonskrekk? Prøver å overvinne frykten og har blitt bedre. Men det virker så utrolig stressende å jobbe der. Skrive referat under samtale, slå opp på nav.no og diverse lovverk. Hva hvis du ikke vet svaret på det brukeren spør om?

Anonymkode: a0f8f...506

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...