Gå til innhold

Filmer du begynner å grine av bare du tenker på dem

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Syns Pay it forward var en veldig rørende film og tårene trillet. Det var forresten en litt merkelig filmopplevelse fordi jeg satt på flyet hjem fra Japan da jeg så den. Den var jo så utrolig trist og tårene trillet men jeg måtte jo prøve å beherske meg litt siden jeg satt på flyet - helt alene med bare fremmede folk. Ikke helt enkelt :ler:

Ellers er jeg enig i at Purpurfargen og Broene over Madison County er 2 veldig sterke filmer.

Jeg tar veldig lett til tårene så det er mange filmer jeg har felt noen tårer til ja.

Ja, nå kom jeg på en til. Den med Bjørk - Dancer in the Dark. Det var en skikkelig grinefilm!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Leola
Skrevet

Husker spesielt to filmer som gjorde stort inntrykk på meg i ungdommen, The Champ .

Gjest seroxata
Skrevet

Lillefot og vennene hans :-( Og så griner jeg garantert av Armageddon dagen etter jeg har drukket... ikke noe film for fyllenerver

Skrevet

Kan ikke fordra slike svulstige tv-norge dramaer om kreftsyke mødre med et bein, vond barndom og lignende..

Det slår meg at kvinner liker filmer hvor det er en person som dør saaagte mens menn liker filmer hvor mange dør på kort tid.

Gjest Anonymous
Skrevet
Kan ikke fordra slike svulstige tv-norge dramaer om kreftsyke mødre med et bein, vond barndom og lignende..

Det slår meg at kvinner liker filmer hvor det er en person som dør saaagte mens menn liker filmer hvor mange dør på kort tid.

Grrr. Nå håper jeg dama di blir sint på deg. Jeg er kvinne og liker ikke tv-Norge-dramaer eller sakte død. Greit nok at ikke menn liker sånt heller - det er ett av få tegn på modenhet hos dette kjønnet.

Jeg hater Shadowlands o.l. Død kan det dog godt være. Og tap og savn og krig og sånn. Griner ukontrollert av super 8-sekvensen (og musikken) i Paris, Texas, og sist jeg gråt på kino var da jeg så Mot veggen.

Gjest happyending
Skrevet

Heh, hva er det IKKE jeg griner av liksom.. Jeg griner over alt jeg ser på tv hvor noen blir glade, rørte eller triste.. Men den filmen jeg har grenet mest til er en film jeg alltid får jernteppe av når jeg skal huske hva den heter.. Det er hvertfall en film med Mandy Moore... *finneut*

A walk to remember.. Selvfølgelig... Jeg hadde det på tunga..

Skrevet

"The Hours". Gråt så fælt at jeg orker ikke å se den igjen, selv om det er en av de beste filmene jeg har sett.

Gjest Anonymous
Skrevet

Store gutter gråter ikke er forresten også en opplevelse som setter spor

Skrevet
"The Hours". Gråt så fælt at jeg orker ikke å se den igjen' date=' selv om det er en av de beste filmene jeg har sett.[/quote']

Enig!

Jeg gråt ikke, men følte meg kvalm og elendig og trist i lang tid etter å ha sett den. (Men den var veldig bra)

Gjest Betty Boop
Skrevet

Noen som så Pay it forward i går? :grine:

Skrevet

Den grønne mil. Huff den er så trist :-(

Hadde helt sikkert grini så det holdt til purpurfargen. Har ikke sett filmen, kun lest boka. GRåt nok til boka for å si det sånn.

Ellers husker jeg utrolig godt da jeg så Den lille havfruen. Grein og grein siden Ariel måtte dra fra familien sin. :ler:

Gjest seroxata
Skrevet
Den grønne mil. Huff den er så trist :-(

Hadde helt sikkert grini så det holdt til purpurfargen. Har ikke sett filmen, kun lest boka. GRåt nok til boka for å si det sånn.

Ellers husker jeg utrolig godt da jeg så Den lille havfruen. Grein og grein siden Ariel måtte dra fra familien sin. :ler:

ååå, den grønne mil!!! Himmel, får så vondt av han stakkars store fyren :-( Griner alltid, klarer faktisk ikke se på den..

Gjest Anonymous
Skrevet

After the promise med Mark Harmon.....er det ingen som har sett den........den er en seriøs tåreperse..... Og så er den basert på en sann historie..... Først gangen jeg så den gråt (les:hulket) jeg lenge etter at filmen var over......

Gjest TomKrus
Skrevet

Store gutter ser ikke på Last of the mohicans dagen derpå.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Lilja 4-ever er den absolutt tristeste filmen jeg har sett :grine: Anbefales!

Skrevet
Lilja 4-ever er den absolutt tristeste filmen jeg har sett :grine: Anbefales!

Huff ja den er trist :-(

Gjest Anonymous
Skrevet

After the Promise - JA! supertårepersefilm som jeg så flere ganger på 80 tallet..

Ellers gråter jeg masse av The Passion of the Christ.

Gjest Principessa
Skrevet

lillefot og vennene hans, la vita e bella, schindlers liste, brudens far ( :roll: ) og big fish!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...