Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger svar så fort som mulig!! Er det noen som vet om noen hårprodukter (kremer, oljer, helst ikke spray fordi håret mitt blir så stivt) som får frem krøllene mine? Når jeg kommer ut av dusjen, så har jeg en del krøller og bølger, men når jeg greier håret mitt så blir det helt rett igjen! Når håret mitt er tørt har jeg bare krøller bak i håret, og ikke hele. Noen som har noen produkter som virkelig funker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke krøller så dette kan jeg inke noe om men er sikker på det finnes produkter for deg! Google: products to make curls last, how to enhance natural curls osv :)

Anonymkode: 407fd...163

Skrevet

Hårskum er det som funker på mitt hvis jeg vil få frem krøllene. 

Anonymkode: 35dd5...857

Skrevet

Ikke gre håret ditt når det er vått, og helst ikke når det er tørt heller. Bare gre ut flokene med en grov kam.

"klem" opp krøllene når håret enda er fuktig, gjør dette så lenge du gidder. Her kan du bruke litt skum om du vil.

Dropp gjerne shampoen og vask heller håret med kun balsam. Pass på at balsamen ikke inneholder alkohol eller silikon.

Skrevet

Takk for svar!

Skrevet

Det finnes produkter, bare spør en frisør. Men jeg har også krøller før jeg børster håret, og hvis jeg vil ha krøller uten å bruke krølltang, tar jeg mousse i fuktig hår, og tvinner håret rundt fingeren, til korketrekkere. Og lar det tørke slik, da blir det fine, myke og naturlige krøller. 

Anonymkode: 99866...fd9

Skrevet

Ikkje børst håret etter at du har dusja :) 

Anonymkode: dbd0d...bb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...