AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #1 Skrevet 2. oktober 2018 Hvilken er søtest? Anonymkode: 79141...780
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. oktober 2018 #2 Skrevet 2. oktober 2018 Begge er søte men jeg foretrekker katter
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #4 Skrevet 2. oktober 2018 16 minutter siden, Springfjær skrev: Går nok for katter ja ❤️ Så du synes at hundevalpene er stygge? Anonymkode: 79141...780
Gjest Springfjær Skrevet 2. oktober 2018 #5 Skrevet 2. oktober 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du synes at hundevalpene er stygge? Anonymkode: 79141...780 Har jeg sagt det? Bare fordi jeg heller vil ha katt enn hund? Slutt å trekke sånne konklusjoner
Djungelvrål Skrevet 2. oktober 2018 #6 Skrevet 2. oktober 2018 Syns ikke kattunger er skikkelig søte før de er rundt 8 uker. 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #7 Skrevet 2. oktober 2018 16 minutter siden, Peonjenta skrev: Syns ikke kattunger er skikkelig søte før de er rundt 8 uker. Kattunger ser så tynne og hjelpeløse ut når de er en 2-3 uker gamle. Anonymkode: 79141...780
RoseFox Skrevet 2. oktober 2018 #8 Skrevet 2. oktober 2018 Syntes begge deler er søte, men foretrekker å eie katt fremfor hund, det er litt mindre styr med katter og særlig siden jeg er alene. Hadde kjedet meg i hjel hjemme uten katter i hus! 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #10 Skrevet 2. oktober 2018 Akkurat nå, RoseFox skrev: Syntes begge deler er søte, men foretrekker å eie katt fremfor hund, det er litt mindre styr med katter og særlig siden jeg er alene. Hadde kjedet meg i hjel hjemme uten katter i hus! Det er mer ansvar og eie hund enn hva det er og eie katt også er katter mer selvstendige enn hva hunder er, men hunder er også mer personlige dyr og man får et helt annet forhold til sin hund enn hva man får til sin katt. Anonymkode: 79141...780 1
RoseFox Skrevet 2. oktober 2018 #11 Skrevet 2. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er mer ansvar og eie hund enn hva det er og eie katt også er katter mer selvstendige enn hva hunder er, men hunder er også mer personlige dyr og man får et helt annet forhold til sin hund enn hva man får til sin katt. Anonymkode: 79141...780 Der tror jeg du tar veldig feil! Katter har absolutt like mye personlighet som en hund, bare på en annen måte fordi de er forskjellige arter. Mitt forhold til kattene mine overgår i hvert fall det meste, de er som ungene mine og hadde nok ikke fått et nærere bånd til en hund enn en katt, det hadde nok blitt av samme grad. 2
Kontormus Skrevet 2. oktober 2018 #12 Skrevet 2. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er mer ansvar og eie hund enn hva det er og eie katt også er katter mer selvstendige enn hva hunder er, men hunder er også mer personlige dyr og man får et helt annet forhold til sin hund enn hva man får til sin katt. Anonymkode: 79141...780 Har hatt begge deler, og har vært like knyttet til begge. Så det er ikke nødvendigvis helt riktig at en får et helt annet forhold til hund. Men hunden blir mer avhengig av sin eier enn katter blir 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #13 Skrevet 2. oktober 2018 Både kattunger og valper er nydelige, men selv foretrekker jeg valper/hunder. Anonymkode: 0f813...a88
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #14 Skrevet 3. oktober 2018 Valper, valper og valper! De er så herlige, chubby og klumsete. Savner valpetiden... Anonymkode: ba350...5cd
Sirah Skrevet 3. oktober 2018 #15 Skrevet 3. oktober 2018 Jeg er hundemenneske, men jeg kan faktisk ikke tenke meg noe søtere enn kattunger ❤️ Jeg elsker valper også og blir helt dårlig når jeg ser en. Men kattunger er noe av det nydeligste jeg vet om. 1
exictence Skrevet 3. oktober 2018 #16 Skrevet 3. oktober 2018 Hvorfor lurer du på det? Tanken som slår meg er at du vil skaffe deg en av delene, og da blir jeg veldig lei for det, for jeg tror du vil ha et kjæledyr fordi det er så skjønt når det er unge? Jeg håper det er feil. For de er bare kattunger eller hundevalper en bitte liten periode i forhold til sitt lange liv som større. Selv synes jeg kattunger er nydelige. Hundevalper er også vakre.
Perelandra Skrevet 3. oktober 2018 #17 Skrevet 3. oktober 2018 Ingen ting i hele verden vekker mine omsorgsinstinkter så sterkt som synet av en kattunge. Jeg kan glemme alt annet, og det eneste jeg vil er å kose med og stelle den lille pusen. Hundevalper et søte de også, men jeg har mye mindre erfaring med dem. Dessuten er og blir jeg et kattemenneske. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #19 Skrevet 6. oktober 2018 Søtest? Det kommer an på rasen mer enn arten. Jeg foretrekker katter, men lite er mer sjarmerende enn et kull straks leveringsklare Berner Sennen som herjer rundt før de slokner i fanget ditt 😍 Anonymkode: 34a53...fb6
Diamant20 Skrevet 6. oktober 2018 #20 Skrevet 6. oktober 2018 (endret) På 3.10.2018 den 0.42, AnonymBruker skrev: Det er mer ansvar og eie hund enn hva det er og eie katt også er katter mer selvstendige enn hva hunder er, men hunder er også mer personlige dyr og man får et helt annet forhold til sin hund enn hva man får til sin katt. Anonymkode: 79141...780 Jeg tror ikke jeg kunne hatt en nærere forhold til katten enn jeg har. jeg syntes helt klart at valper er søte noen raser er jo søtere enn andre, men ingenting skår kattunger. Endret 6. oktober 2018 av Diamant20 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå