Gå til innhold

HJELP ( Chanel veske )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ønsket meg en chanel veske en stund og har når spart til en. Jeg ville alltid kjøpe en sort 2.55. Men nå synes jeg plutselig Chanel boy er finere. Hvilken hadde dere valgt hvis dere bare skulle ha en Chanel for alltid. Jeg klarer ikke å velge..

Anonymkode: a410c...4ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ønsket meg en chanel veske en stund og har når spart til en. Jeg ville alltid kjøpe en sort 2.55. Men nå synes jeg plutselig Chanel boy er finere. Hvilken hadde dere valgt hvis dere bare skulle ha en Chanel for alltid. Jeg klarer ikke å velge..

Jeg liker Boy best. Synes den er litt tøffere og mer meg.  Men jeg hadde nok ikke brukt så mye penger på en veske hvis jeg ikke selv visste hva jeg foretrakk.... ;) 

Anonymkode: 40772...eab

• Liker 2
Skrevet

Chanel 2.55 holder seg kanskje bedre i pris (?), ville i tilfelle hatt den med sølv hardware. Boy er litt røffere, ville i tilfelle hatt den i helsvart eller med sølv. Tror jeg hadde valgt Boy.

Anonymkode: 928df...8e9

Skrevet

2.55 :) 

Anonymkode: b9662...56b

Skrevet

Jeg går utifra at dere snakker om classic flap og ikke 2.55? Vesentlig forskjell, spesielt for purister som meg. Det kommer litt an på stilen din for det første. Ellers er mitt råd å dra på Chanel for å prøve veskene fysisk, da får du en følelse av hva som blir riktig for deg. Om jeg selv skulle velge måtte det blitt classic flap, men det er ikke dermed sagt at du også bør velge den. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Professor Orm skrev:

Jeg går utifra at dere snakker om classic flap og ikke 2.55? Vesentlig forskjell, spesielt for purister som meg. Det kommer litt an på stilen din for det første. Ellers er mitt råd å dra på Chanel for å prøve veskene fysisk, da får du en følelse av hva som blir riktig for deg. Om jeg selv skulle velge måtte det blitt classic flap, men det er ikke dermed sagt at du også bør velge den. 

Takk for svar:)

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar:)

Bare hyggelig! Håper du finner den rette for deg. Hvis du kan unngå å kjøpe en veldig stor veske ville jeg forresten gjort det. 

Skrevet
22 timer siden, Professor Orm skrev:

Bare hyggelig! Håper du finner den rette for deg. Hvis du kan unngå å kjøpe en veldig stor veske ville jeg forresten gjort det. 

Tenkte på medium str. 

• Liker 2
Skrevet

Ville gått for boy.

Classic flap på andreplass.

Og aldri brukt penger på 2.55. Den er så kjedelig, alle har den. Både ekte og fake. 

Anonymkode: 60c00...110

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville gått for boy.

Classic flap på andreplass.

Og aldri brukt penger på 2.55. Den er så kjedelig, alle har den. Både ekte og fake. 

Anonymkode: 60c00...110

Hva er det du egentlig snakker om? Classic flap er det jo den alle har. 2.55 er jo helt anderledes og jeg har sett ganske få som har den i ekte. Jeg personlig ville ikke hatt noen av dem er ikke min stil og jeg synes «alle» har Chanel veske. De har liksom ikke tatt meg. Personlig liker jeg også boy best, men du må være obs på at en del mener den ikke sitter så bra på kroppen da den er veldig firkantet og stikker ut på en måte, i tillegg kommer det helt an på hva du skal bruke den til. Ønsker du den til hverdags eller pent? 

Anonymkode: 17335...a92

• Liker 3
  • 3 uker senere...
Skrevet
På 6.10.2018 den 9.42, AnonymBruker skrev:

Hva er det du egentlig snakker om? Classic flap er det jo den alle har. 2.55 er jo helt anderledes og jeg har sett ganske få som har den i ekte. Jeg personlig ville ikke hatt noen av dem er ikke min stil og jeg synes «alle» har Chanel veske. De har liksom ikke tatt meg. Personlig liker jeg også boy best, men du må være obs på at en del mener den ikke sitter så bra på kroppen da den er veldig firkantet og stikker ut på en måte, i tillegg kommer det helt an på hva du skal bruke den til. Ønsker du den til hverdags eller pent? 

Anonymkode: 17335...a92

Folk flest tror at classic flap i medium er 2.55, dessverre....

Anonymkode: dd864...f58

• Liker 1
Skrevet

Skal Chanel gå opp i pris 1 nov? 

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt rykter om det. 

Anonymkode: 1340e...5dc

Skrevet
På 29.10.2018 den 17.54, AnonymBruker skrev:

Har gått opp ja. Chanel har økning 2 ganger i året, som regel. 

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har gått opp ja. Chanel har økning 2 ganger i året, som regel. 

Vet du ca hvor mange prosent?

• 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg endelig fått kjøpt vesken☺️ Og det ble en Chanel boy i new medium. Sort caviar med gold hardware. Kjeeeempe fornøyd. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...