AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #1 Skrevet 2. oktober 2018 Ja eller nei? Hater å barbere. Jeg blir så sår. Er det menn der ute som liker damer med hår på kroppen? Anonymkode: 9e9fb...172
King in the North Skrevet 2. oktober 2018 #2 Skrevet 2. oktober 2018 Jeg foretrekker ikke hår, spesielt under armer. Men velfrisert nedentil kan være veldig fint, så lenge det ikke blir for langt.
Nerine_ Skrevet 2. oktober 2018 #3 Skrevet 2. oktober 2018 Er det snakk om hår på hele kroppen eller en spesifikk plass?
Nuttery Skrevet 2. oktober 2018 #4 Skrevet 2. oktober 2018 Jeg liker heller ikke å barbere, som deg pga jeg blir sår. Derimot er jeg ikke spesielt glad i å være hårete heller. Jeg har tenkt å ta permanent hårfjerning med laser. Min mann bryr seg absolutt ikke, og syntes jeg burde gjøre som jeg er komfortabel med selv.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #5 Skrevet 2. oktober 2018 Kroppshår betyr ingenting for meg. Det viktige for meg er at vi har god kjemi, at hun har noenlunde riktig alder og at hun orker å bli med på en løpetur/skitur. Pupper,lår og hår har ingen ting å si. Samme med stor eller liten. Heller ei som er litt kraftig og blir med på tur enn en modell som ikke gidder noe. Anonymkode: 08c43...be0 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #7 Skrevet 3. oktober 2018 Uten tvil finest uten/med lite hår, men det holder lenge for min del å ta det feks en gang i uken eller noe slik, for å skulle ta det hver eneste dag er jo bare mega-stress. Anonymkode: 1dde4...f59 1
Skiftenøkkel Skrevet 3. oktober 2018 #8 Skrevet 3. oktober 2018 Synes ikke bart på kvinner er spesielt pent da.. noen er uheldige med hårveksten i ansiktet
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #9 Skrevet 3. oktober 2018 Kommer vel litt an på hvor kraftig hårvekst du har. Men nå går du vel ikke i shorts og singlet ute, så da er det jo litt lettere å la det gro. Jeg har svært kraftig svart hårvekst, hadde ikke jeg fjernet hår, hadde jeg jo hatt svart pels på leggene. Men nå på vinteren så shaver jeg meg bare en gang i uken, på sommeren hver dag. Anonymkode: 4a4e8...d5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå