Gå til innhold

Være i et forhold uten å komme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som er i et varig forhold, men sjelden kommer under sex? Som likevel føler de har et "fullverdig" sexliv?

Jeg har fått meg ny kjæreste. Verdens fineste fyr! Problemet er - han får meg ikke til å komme.

Jeg vil likevel påstå at vi stort sett har god sex. Han har kanskje litt å gå på når det gjelder slikke/fingre, men det kan jo jeg hjelpe han med å få til etterhvert. Jeg nyter sexen, ikke minst elsker jeg å gi han nytelse, til tross for at jeg ikke kommer selv.

Hittil føler jeg meg tilfreds, det er ikke sånn at jeg har behov for å tilfredsstille meg selv etterpå eller dagene mellom vi møtes. Det jeg føler mest på for øyeblikket er at jeg faker orgasme for at han skal føle han oppnår noe (ja jeg sparker meg sjøl i leggen her..)

Men er det fare for at jeg kommer til å ende opp med seksuell frustrasjon? Jeg har jo alltid vært glad i å komme, liksom:P kan det fungere likevel?

Anonymkode: 0c694...11f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette fungerer ikke i lengden. Han må bli bedre! 

Anonymkode: 680bb...7d4

• Liker 2
Skrevet

Ja det kan det vel, dersom du leder/instruerer ham til å gjøre det slik at du faktisk kan komme. Og han er åpen for å utvikle seg. 

Man må jo lære hverandre. 

Anonymkode: 7b588...3e6

• Liker 1
Skrevet

Hvis du vanligvis klarer å komme under sex så trenger jo ikke dette være en varig situasjon. Vil du satse på han så er det jo bare å lære han opp, om du vet hva som funker på deg :)

Anonymkode: 8787e...ecc

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som er i et varig forhold, men sjelden kommer under sex? Som likevel føler de har et "fullverdig" sexliv?

Jeg har fått meg ny kjæreste. Verdens fineste fyr! Problemet er - han får meg ikke til å komme.

Jeg vil likevel påstå at vi stort sett har god sex. Han har kanskje litt å gå på når det gjelder slikke/fingre, men det kan jo jeg hjelpe han med å få til etterhvert. Jeg nyter sexen, ikke minst elsker jeg å gi han nytelse, til tross for at jeg ikke kommer selv.

Hittil føler jeg meg tilfreds, det er ikke sånn at jeg har behov for å tilfredsstille meg selv etterpå eller dagene mellom vi møtes. Det jeg føler mest på for øyeblikket er at jeg faker orgasme for at han skal føle han oppnår noe (ja jeg sparker meg sjøl i leggen her..)

Men er det fare for at jeg kommer til å ende opp med seksuell frustrasjon? Jeg har jo alltid vært glad i å komme, liksom:P kan det fungere likevel?

Jeg kom ikke det første året som samboer med mannen ( 1,5 år tilsammen). Følte sexlivet var bra fordeom - sex er nærhet for meg, og er godt uansett. Å få orgasme er langt i fra det viktigste i et forhold. Men etter et år med mye sex, klarte jeg endelig å slappe av og være komfertabel. Han fingret meg (stimulerte klitoris med glidemiddel) og plutselig kom jeg! Nå kommer jeg hver gang vi har sex nesten. Jeg "faket" det første året, for jeg følte det ikke var viktig for meg - og han ble jo glad av å få meg til å "komme". Sa det såklart etter en stund etter jeg faktisk fikk orgasemer. Vært lykkelig gift i 13 år nå <3 

Sex er digg med eller uten orgasme. Kommer man ikke selv er det digg å tilfredsstille parteren, og nærhet er alltid digg. 

Anonymkode: 67e84...e26

• Liker 1
Skrevet

Samboeren sliter med å få meg til å komme, har alltid slitt med at andre skal greie å gjøre alt rett. Men hvis han ikke får det til, så ordner jeg det selv. Aldri i verden om jeg har sex uten å komme.

Anonymkode: 2b884...844

• Liker 1
Skrevet

Det å få orgasmer hver gang er ikke det viktigste, men det bør skje hyppig.

Jeg klarer ikke å slippe meg løs med de jeg ikke føler meg trygg på.

Anonymkode: 77fe0...a82

• Liker 1
Skrevet

Han får deg ikke til å komme? Nei så får du finne løsninger på det da. Bruk fingrene, vibrator osv. At du ikke kommer kan du ikke belaste bare han for. 

Jeg trenger laaaaang tid på å komme, klarer det ikke med fingring alene. Så jern må vi ofte dra frem både vibrator og det som er. Å brått kan jeg komme mens vi har sex både 3 og 4 ganger. Det kommer litt an på dagsformen og humøret merker jeg. Men jeg skylder aldri på samboer om jeg ikke får orgasme. 

Anonymkode: 8773f...0f6

• Liker 2
Skrevet

Kommer aldri sammen med mannen min...har klart det bare noen få få ganger med andre menn tidligere, så det er ikke mannen som er problemet. Det er kjedelig, og jeg føler at sex ikke gir meg så mye. 

Anonymkode: 80b14...9d7

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han får deg ikke til å komme? Nei så får du finne løsninger på det da. Bruk fingrene, vibrator osv. At du ikke kommer kan du ikke belaste bare han for. 

Jeg trenger laaaaang tid på å komme, klarer det ikke med fingring alene. Så jern må vi ofte dra frem både vibrator og det som er. Å brått kan jeg komme mens vi har sex både 3 og 4 ganger. Det kommer litt an på dagsformen og humøret merker jeg. Men jeg skylder aldri på samboer om jeg ikke får orgasme. 

Jeg vet ikke, men jeg føler at å fikse meg sjøl er en slags fornærmelse mot han.. kanskje helt feil tankegang men.. med mindre vi ligger i en stilling derdet er veldig naturlig at jeg kan ta på meg sjøl..

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke, men jeg føler at å fikse meg sjøl er en slags fornærmelse mot han.. kanskje helt feil tankegang men.. med mindre vi ligger i en stilling derdet er veldig naturlig at jeg kan ta på meg sjøl..

Det er da ikke en fornærmelse at du gir deg selv en orgasme. Det må du bare legge fra deg. Forklar at du sliter med å få orgasme og at du ønsker at dere forsøker andre ting. Blir han sur for det så er han en diger egoist, det er ikke bare han som skal ha orgasme.

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg alltid kommet lett, men likevel..har aldri tenkt på det som at mannen får meg til å komme. Det er noe vi gjør sammen og størsteparten av ansvaret er da mitt? Bortsett fra de tilfellene når alt fokus er på meg, når han slikker meg til orgasme f.eks.

Stusset bare over den formuleringen.

Anonymkode: a19ad...88f

Skrevet

Du bør i hvert fall slutte å fake orgasme. Han tror jo at du kommer av det han gjør, og det er et vanskelig spor å komme seg ut av. 

Det er ingen av mine sexpartnere som har blitt fornærma over at jeg fikser egen orgasme. Tvert imot syns de det er opphissende at jeg gjør det selv. 

Orgasme er ikke det viktigste, men å ALDRI få orgasme høres kjedelig ut! Ikke minst er det fryktelig kjedelig å fake. Da er man ikke i øyeblikket lenger, men spiller spill. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært sammen med en i 3 år nå. Og jeg klarer ikke å få orgasme. Verken med han eller med tidligere partnere har kun fått det til alene, og det synes jeg også er litt vanskelig. Dette er fordi jeg bruker så innmari lang tid på å komme at jeg rett og slett ikke orker å instruere så lenge haha.  Likevel er jeg veldig fornøyd hver gang vi har sex!! Synes det holder i massevis. Selv koser jeg en gang i blandt, kanskje en gang i uken og kommer da. 

Anonymkode: 43113...c2b

Skrevet

Vært sammen med typen i lang tid, av og til bruker vi vibrator for at jeg skal komme, men det er sjeldent. Føler likevel jeg har eit bra sexliv, og onanerer om jeg føler behov for orgasme. 

Anonymkode: 399f8...537

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...