Gå til innhold

Klarer ikke ri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter faktisk med å ri kjæresten min.. Jeg vet han ville likt det, men det ender opp med at vi bytter stilling relativt fort.

Det må sikkert øving til, men det er liksom ikke det man føler for å gjøre når man først er i gang😂

Noen tips?

Anonymkode: 4ea8c...bb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett deg på en pute eller på sofa armlendet og gnukk deg frem og tilbake. Gjør det samme på pikken hans med hoftene og lårkraft så stimuleres klitorisen din av skambenet hans og g punktet ditt av penisen hans som "vipper" frem og tilbake i gyngingen :)

Hold armene hans vekk så han ikke får dyttet deg ut av rytme, og om han stresser med å skifte stilling bare fordi dette ikke stimulerer penisen like mye som i alle de andre stillingene så si at du skal få ha denne ene stillingen på din måte for din nytelse siden han får ha alle andre på sin måte for sin nytelse. 

Anonymkode: eae81...12b

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sett deg på en pute eller på sofa armlendet og gnukk deg frem og tilbake. Gjør det samme på pikken hans med hoftene og lårkraft så stimuleres klitorisen din av skambenet hans og g punktet ditt av penisen hans som "vipper" frem og tilbake i gyngingen :)

Hold armene hans vekk så han ikke får dyttet deg ut av rytme, og om han stresser med å skifte stilling bare fordi dette ikke stimulerer penisen like mye som i alle de andre stillingene så si at du skal få ha denne ene stillingen på din måte for din nytelse siden han får ha alle andre på sin måte for sin nytelse. 

Anonymkode: eae81...12b

Jeg tror kanskje litt av problemet er at han ikke kommer skikkelig inn i meg i den stillingen, penis glipper fort ut, på en måte?

En annen ting er at jeg er litt stor.. av en eller anna grunn skylder jeg litt på det, men det burde vel ikke være noe problem?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror kanskje litt av problemet er at han ikke kommer skikkelig inn i meg i den stillingen, penis glipper fort ut, på en måte?

Spre beina, nå mer du sprer beina jo dypere kommer han inn i deg. 

Anonymkode: 36f47...4b8

Skrevet

Om penis fort glipper ut løfter du nok bare deg selv litt for høyt😊 prøv litt kortere bevegelser. Å gynge fram og tilbake som nevnt over anbefaler jeg ikke. Dette er vanskeligere å få til skikkelig og kan fort gjøre til at han får vondt uten rett teknikk. 

Jeg liker å lene meg litt fram over han og gjerne plassere ene foten under benet hans, føler det er hakket mindre slitsomt. Armene har jeg endten på brystet hans eller på hver sin side av hodet. 

Anonymkode: dfc4e...925

• Liker 2
Skrevet

Når du sier å ri - mener du at han ligger flatt på rygg i senga, og du sitter tvers over?

I så fall, hva med å prøve en sittende variant heller? At han enten sitter i senga, eller sofa for så vidt, mens du sitter skrevs over fanget? Den stillinga er både lettere fysisk, fordi du kan lene deg på ryggstø eller skuldrene hans, mer nært og intimt, kyssing og kosing, lett for han å bruke hender på deg også. Også kan det være lettere å få til varierte bevegelser med hoftene, rugging sidelengs, små støt, eller bare sitte stille og knipe - siden du også styrer og støtter kroppen med armene, så har du mer kontroll over kroppen. 

Anonymkode: 15928...402

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Når du sier å ri - mener du at han ligger flatt på rygg i senga, og du sitter tvers over?

I så fall, hva med å prøve en sittende variant heller? At han enten sitter i senga, eller sofa for så vidt, mens du sitter skrevs over fanget? Den stillinga er både lettere fysisk, fordi du kan lene deg på ryggstø eller skuldrene hans, mer nært og intimt, kyssing og kosing, lett for han å bruke hender på deg også. Også kan det være lettere å få til varierte bevegelser med hoftene, rugging sidelengs, små støt, eller bare sitte stille og knipe - siden du også styrer og støtter kroppen med armene, så har du mer kontroll over kroppen. 

Meeen vanskeligere med en penis i minste laget

Anonymkode: b6096...6d4

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Meeen vanskeligere med en penis i minste laget

Anonymkode: b6096...6d4

Det er bare det at han er egentlig ikke liten.. så jeg trodde liksom dette skulle bli lett😂

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips!

Skrevet

Hvis bevegelsene blir for store, kan penis noen ganger gli ut, noen ganger fordi ereksjonen dabber littegranne av i den stillingen (det betyr IKKE at stillingen eller du er turn-off. Jeg elsker når dama rir meg selv om kuken kan dabbe litt av underveis.) Hvis du lener deg litt frem og støtter deg på brystet hans og dytter i fra med armene er det lettere å kontrollere bevegelsen så den ikke blir for stor. 

Anonymkode: 6443a...5af

Skrevet

Hmmm... Aldri tenkt på at det kunne være en vanskelig stilling for noen. Alltid følt at å ri går helt av seg selv.

Anonymkode: 6c9f5...e41

Skrevet

Å ri ble lettere for meg når jeg oppdaga at det er bedre å "twerke" enn å løfte hele kroppen opp og ned. Altså at bevegelsen egentlig bare er i hoftepartiet. 

Man kan også lene seg framover eller bakover for å styre hvordan penis treffer inni en. Og man kan variere mellom å gjøre jobben sjøl og å bare motta. Mannen er også fri til å ta på hele kroppen i den stillinga. Pluss at man kan dominere litt når man sitter på topp. Mange fordeler! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...