Gå til innhold

Gave til mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en jente på 14 år som har lyst å kjøpe en fin bursdagsgave til mamma, hun blir 50 i november så vil gi noe litt ekstra om dere skjønner. Men jeg er jo bare 14 så er ikke akuratt verdens rikeste, og jeg kan heller ikke bestille noe på nettet. 

Noen som har noen tips til gave, hva hadde dere blitt glad for?

Anonymkode: e41c2...bb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En eller tre telysestaker. 

Anonymkode: 57b9d...e1f

Skrevet

Erfaringsmessig vil mammaer aller helst ha tid med de fineste de vet om, så jeg foreslår at du gir henne en skikkelig kosekveld for dere to hvor dere kan lage mat, ta ansiktsmaske, spise kake og se film feks. Eller noe annet hun liker. En båltur kanskje? Da trenger du ikke bruke så mange penger, og hun blir helt sikkert kjempeglad! 

Anonymkode: 40fbd...484

Skrevet

Hva er det hun liker? 

Pynteting, velvære, vin etc.. Gi oss litt info :) 

Anonymkode: cfbea...15f

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det hun liker? 

Pynteting, velvære, vin etc.. Gi oss litt info :) 

Anonymkode: cfbea...15f

Det er nettop det.. hun liker ikke pynteting og kremer og sånt kjøper hun selv. Så jeg aner virkelig ikke(:

ts

Skrevet (endret)
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg er en jente på 14 år som har lyst å kjøpe en fin bursdagsgave til mamma, hun blir 50 i november så vil gi noe litt ekstra om dere skjønner. Men jeg er jo bare 14 så er ikke akuratt verdens rikeste, og jeg kan heller ikke bestille noe på nettet. 

Noen som har noen tips til gave, hva hadde dere blitt glad for?

Hmmmm, skriv et ekstra langt og  fint kort til henne... finn et bilde av dere to og kjøp en spesielt fin ramme....planlegg en spesiell kveld med bare dere to hvor du varter henne opp...Ellers hadde jeg vel tenkt over hva interesserer hun seg for- musikk?dans? trening? Noen andre voksne du kjenner som kan bestille for deg på nett eventuelt da? Hva slags ting gjør hun glad lissom :)

Mammaen din vet jo du ikke er verdens rikeste, så hun blir jo seff kjempeglad selv om det ikke er en dyr gave - det viktigste er jo at gaven er nettopp fra deg.

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ville satt pris på en gave som sa at vi to sammen skulle gjøre noe koselig. For eksempel en hel filmkveld der datteren min sørget for litt snacks og hadde tid bare til meg som mamma :) Det blir alt for lite av dette fremover syns jeg ihvertfall ;) 

Så lag et koselig kort der du inviterer henne til tid sammen kun du og henne. Det er jeg helt sikker på at hun setter pris på :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...