AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #1 Del Skrevet 2. oktober 2018 Fikk telefon av legen om at jeg må på sykehuset for nærmere prøver, har ikke mottatt brev om time ennå og vet lite om temaet. Født tidlig i 2018 så håper dette ikke er noe store greier da vi er rolig prøver på barn nummer to allerede. Noen her som har vært borti samme? Anonymkode: 296f8...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #2 Del Skrevet 2. oktober 2018 Koloskopi har med tarmen å gjøre så ser ikke sammenhengen med at dette skulle ha noe å si for ny graviditet. Du har vel vært hos legen med noen tarm problemer siden du er henvist til undersøkelse? Kan være undersøkelse for hemoroider og ikke noe værre enn det Anonymkode: 693aa...188 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #3 Del Skrevet 2. oktober 2018 Coloscopi er undersøkelse av tykktarmen og siste del av endetarmen. Vanlig ved utredning før ulike sykdommer som er forbundet med tarm. Har du vert til legen med avføriringsprøver? Anonymkode: a6d2e...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #4 Del Skrevet 2. oktober 2018 Nylig gjort det, og det var ikke ille. Kamera ført opp i tarmen. Bare litt press, og litt rart. Gastroskopi derimot... ber legen meg om det igjen må det stå om liv eller død! Anonymkode: 64901...90a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #5 Del Skrevet 2. oktober 2018 Dere må lese litt bedre folkens. Kolposkopi er undersøkelse av livmorhalsen. Anonymkode: 83502...b0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #6 Del Skrevet 2. oktober 2018 Var sikker på at hun hadde skrevet feil 😂 Anonymkode: a6d2e...348 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 2. oktober 2018 #7 Del Skrevet 2. oktober 2018 Går helt fint, skal ikke gi noen problemer i fht å bli gravid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #8 Del Skrevet 2. oktober 2018 Men leser at man gjør det ved bla. Alvorlige celleforandringer. Er det det du har kan det sette en stopper for en ny graviditet da du kanskje må til konisering først. Anonymkode: a6d2e...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #9 Del Skrevet 2. oktober 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nylig gjort det, og det var ikke ille. Kamera ført opp i tarmen. Bare litt press, og litt rart. Gastroskopi derimot... ber legen meg om det igjen må det stå om liv eller død! Anonymkode: 64901...90a Jeg synes koloskopien var verst. Gastroskopien gikk som på skinner Anonymkode: 14d78...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #10 Del Skrevet 2. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes koloskopien var verst. Gastroskopien gikk som på skinner Anonymkode: 14d78...95b Jeg har tydeligvis ingen skinner i strupen. Anonymkode: 64901...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #11 Del Skrevet 2. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Koloskopi har med tarmen å gjøre så ser ikke sammenhengen med at dette skulle ha noe å si for ny graviditet. Du har vel vært hos legen med noen tarm problemer siden du er henvist til undersøkelse? Kan være undersøkelse for hemoroider og ikke noe værre enn det Anonymkode: 693aa...188 Da leser du feil. Anonymkode: 296f8...abc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #12 Del Skrevet 2. oktober 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var sikker på at hun hadde skrevet feil 😂 Anonymkode: a6d2e...348 Nei. Jeg vet hva jeg spør etter. Anonymkode: 296f8...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #13 Del Skrevet 2. oktober 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes koloskopien var verst. Gastroskopien gikk som på skinner Anonymkode: 14d78...95b Koloskopi er rompa. Gastroskopi er magen. Kolposkopi som jeg spør om er sjekk av livmorhals Anonymkode: 296f8...abc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #14 Del Skrevet 2. oktober 2018 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men leser at man gjør det ved bla. Alvorlige celleforandringer. Er det det du har kan det sette en stopper for en ny graviditet da du kanskje må til konisering først. Anonymkode: a6d2e...348 Det er vist det jeg har. Skummelt å ikke bare vente på brev, men at fastlegen ringer direkte! Kjempe nervøs for jeg har flere symptomer på livmorhalskreft.. Anonymkode: 296f8...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coronas Skrevet 2. oktober 2018 #15 Del Skrevet 2. oktober 2018 Biopsi er for livmorhals. Koloskopi er tarm, gastro er mage 😊 Har hørt det er både vondt og ubehagelig 😮 Lykke til 🌹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #16 Del Skrevet 2. oktober 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vist det jeg har. Skummelt å ikke bare vente på brev, men at fastlegen ringer direkte! Kjempe nervøs for jeg har flere symptomer på livmorhalskreft.. Anonymkode: 296f8...abc Forstår det! Håper du går time snar og at der ikke er noe å se på undersøkelsen. Lykke til! Anonymkode: a6d2e...348 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå