AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #1 Skrevet 2. oktober 2018 Jeg har likt han lenge men jeg avviste han. Lider under depresjon og alle bare sa dette var dødfødt så jeg ga dessverre etter. men jeg har ei bekjent. Hun får masse likes på alle bildene sine. Jeg får nesten ingen kommentarer og får ganske få likes. Denne mannen jeg liker har likt en del hos meg, men det går flere bilder i mellom. Han liker derimot ALT hun legger ut. Hun holder på med en fyr, som også driver å kommenterer alt hun legger ut. Men hva er det som gjør det? Anonymkode: 05483...731
Infinitum Skrevet 2. oktober 2018 #2 Skrevet 2. oktober 2018 Du avviste han og han fortsatte og mulig betatt av denne felles bekjente?... 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #3 Skrevet 2. oktober 2018 2 minutter siden, Infinitum skrev: Du avviste han og han fortsatte og mulig betatt av denne felles bekjente?... Det vet ikke jeg. Men jeg tenker jo at det er veldig typisk. Selvsagt blir han betatt av henne som er så pen. Dette er en annen grunn til at jeg avviste han. At hun eller noen andre pene kom til å dukke opp og bli nr 1. Men hun driver med noen, Anonymkode: 05483...731
exictence Skrevet 2. oktober 2018 #4 Skrevet 2. oktober 2018 Tror jeg ville passet meg for å ikke gi for mange likes til en som hadde avvist meg. Han hadde vel virket litt dum hvis han gav deg likes på mange av dine bilder, når du avviste ham. 6
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #5 Skrevet 2. oktober 2018 1. Ta ansvar for dine egne handlinger: det er du som har avvist han. Det er en bestemmelse DU tok, og ingen andre. 2. Folk liker ting av ulike grunner: de liker det som legges ut, de gir blaffen i hva som legges ut men liker personen som legger det ut, de vi vise solidaritet fordi man har en nær relasjon osv, osv. De kan si mye, eller bare ingenting. 3. Hvis du liker denne mannen: TA KONTAKT MED HAN. KANSKJE HAN BLIR GLAD FOR DET. Anonymkode: fcd14...799 6
Anim92 Skrevet 2. oktober 2018 #6 Skrevet 2. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det vet ikke jeg. Men jeg tenker jo at det er veldig typisk. Selvsagt blir han betatt av henne som er så pen. Dette er en annen grunn til at jeg avviste han. At hun eller noen andre pene kom til å dukke opp og bli nr 1. Men hun driver med noen, Anonymkode: 05483...731 Men kjære deg, hvis du avviste han, så kan du da ikke være opptatt av at han gir oppmerksomhet til noen andre? Forventer du at han bare skal fortsette å tenke på deg videre? 7
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #7 Skrevet 2. oktober 2018 1 minutt siden, Anim92 skrev: Men kjære deg, hvis du avviste han, så kan du da ikke være opptatt av at han gir oppmerksomhet til noen andre? Forventer du at han bare skal fortsette å tenke på deg videre? Fordi jeg er slik! Jeg tenker på han fordi jeg ikke var ærlig. Gikk videre fort når jeg var 16, for ble da avvist av en jeg likte. Da gikk det over forter en jeg hadde trodd for jeg hadde gått og drømt om han lenge. Derimot, de to jeg forelsket meg i ettertid var jeg aldri årlig mot. Forelskelsen gikk over når en ny kom. Anonymkode: 05483...731
exictence Skrevet 2. oktober 2018 #8 Skrevet 2. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt blir han betatt av henne som er så pen. Dette er en annen grunn til at jeg avviste han. At hun eller noen andre pene kom til å dukke opp og bli nr 1. Men hun driver med noen, Anonymkode: 05483...731 Tenk heller mer på den andre parten enn deg selv. Forstår jeg det rett at du er interessert, men i bekymring for deg selv at du skal bli såret av at han senere muligens avviser / sårer deg, så sårer du heller ham med det samme, sånn at du slipper å bli såret? Er ikke sikkert du tenker det på den måten, men slik virker det faktisk at du fremstår. 1
Anim92 Skrevet 2. oktober 2018 #9 Skrevet 2. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg er slik! Jeg tenker på han fordi jeg ikke var ærlig. Gikk videre fort når jeg var 16, for ble da avvist av en jeg likte. Da gikk det over forter en jeg hadde trodd for jeg hadde gått og drømt om han lenge. Derimot, de to jeg forelsket meg i ettertid var jeg aldri årlig mot. Forelskelsen gikk over når en ny kom. Anonymkode: 05483...731 Men da burde du jo for det første forstå at man kan gå videre fortere enn tenkt, og at det kanskje er det han har gjort? Uansett er det jo bare å si at du angrer dersom du ikke kan gi slipp heller.. Eventuelt kan du gå og være opphengt i at han gir oppmerksomhet til andre, og plage deg selv med det... 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #10 Skrevet 2. oktober 2018 11 minutter siden, Anim92 skrev: Men da burde du jo for det første forstå at man kan gå videre fortere enn tenkt, og at det kanskje er det han har gjort? Uansett er det jo bare å si at du angrer dersom du ikke kan gi slipp heller.. Eventuelt kan du gå og være opphengt i at han gir oppmerksomhet til andre, og plage deg selv med det... Men å gi etter for kjærligheten og følelser er for de tafatte.?? Alle sa at "det går over" "dukker opp flere i livet" Anonymkode: 05483...731
Anim92 Skrevet 2. oktober 2018 #11 Skrevet 2. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men å gi etter for kjærligheten og følelser er for de tafatte.?? Alle sa at "det går over" "dukker opp flere i livet" Anonymkode: 05483...731 Å gi etter for følelser og kjærligheten er noe av det skumleste og modigste man gjør, spør du meg. Hvorfor høre på "alle", når du tydelig er lei deg prøver valget ditt?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #12 Skrevet 2. oktober 2018 20 minutter siden, Anim92 skrev: Å gi etter for følelser og kjærligheten er noe av det skumleste og modigste man gjør, spør du meg. Hvorfor høre på "alle", når du tydelig er lei deg prøver valget ditt? Fordi jeg er etterpåklok. Men jeg klarer rett og slett ikke å innse at vi aldri mer hører fra hverandre. Han er et klikk unna. Vi har ikke blokka. Men jeg føler og ønsker at en dag kanskje vi er der. Anonymkode: 05483...731
exictence Skrevet 2. oktober 2018 #13 Skrevet 2. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg er etterpåklok. Men jeg klarer rett og slett ikke å innse at vi aldri mer hører fra hverandre. Han er et klikk unna. Vi har ikke blokka. Men jeg føler og ønsker at en dag kanskje vi er der. Anonymkode: 05483...731 Du må si det til ham. Det vil glede ham å høre, og du vil gi glede. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå