Gå til innhold

Fjerne alkohollukt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva lukter mer, cider elle øl?Og hvordan minske lukten?Hørte at lakris hjelper

Anonymkode: fd2fa...948

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fjerne alkohollukt fra hva? Fra klær? Fra maten? Fra ånden? Øl lukter desidert mest om du søler på tøy i hvert fall.

Anonymkode: bbfba...c5a

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fjerne alkohollukt fra hva? Fra klær? Fra maten? Fra ånden? Øl lukter desidert mest om du søler på tøy i hvert fall.

Må nødvendigvis være ånden det er snakk om iom at lakris nok ikke fjerner alkohollukt fra noe av det andre du nevner akkurat. Mulig lakris hjelper på ånden.

Anonymkode: 923ca...ff3

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Fra ånden. Og jeg snakker ikke om en stor mengde alkohol, 1-2 boks cider. Jeg vet ikke hvor mye man lukter etter å ha drukket et par boks cider?Jeg har erfart at Grevens cider ikke lukter veldig sterkt, stemmer det?

Skrevet

Om du mener å spørre hva du kan drikke av alkohol uten at andre skal merke det så vil jeg si ingenting. All alkohol lukter lang vei.

• Liker 2
Skrevet

I et jobbmiljøet jeg vanket i en gang var det en dagdrikker som brukte mye tannkrem. Kan ikke si at det hjalp så mye.

Anonymkode: 8bf1a...a7f

Gjest theTitanic
Skrevet

Hohoho. Så morsomt. Kunne du ikke spurt rett ut om hvordan du skal skjule alkoholinntaket ditt for politiet, barn, familie, venner og kollegaer? 

Trenger du å skjule dette så vet du jo allerede at du drikker på feil sted til feil tid så det eneste riktige svaret her er at du lar være å drikke i situasjoner det ikke passer seg. Føler du at du trenger å roe nervene så ta heller en beroligende pille. EN. Ikke alle. 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Om du mener å spørre hva du kan drikke av alkohol uten at andre skal merke det så vil jeg si ingenting. All alkohol lukter lang vei.

Lukter det så fælt etter 1-2 boks med cider?

Skrevet

Å ikke drikke alkohol er best for å unngå å lukte av alkohol.

Anonymkode: 3a395...20b

• Liker 2
Skrevet

Det hjelper nok fint lite hvor mye man pøser på med tannkrem, munnvann og evt. lakris, alkoholen vil som regel trenge gjennom alt det der. 

Skrevet
Just now, FrankDrebin said:

Det hjelper nok fint lite hvor mye man pøser på med tannkrem, munnvann og evt. lakris, alkoholen vil som regel trenge gjennom alt det der. 

Selv om man drikker 1 boks cider, lukter det fælt uansett?

Skrevet

Øl lukter mer enn cider men man lukter alkohol av en boks cider også. Er du for ung til å få lov tik å drikke eller planlegger litt å drikke et sted det ikke er lov anbefaler jeg deg å droppe det. 

Anonymkode: ac145...d9d

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, theTitanic skrev:

Hohoho. Så morsomt. Kunne du ikke spurt rett ut om hvordan du skal skjule alkoholinntaket ditt for politiet, barn, familie, venner og kollegaer? 

Trenger du å skjule dette så vet du jo allerede at du drikker på feil sted til feil tid så det eneste riktige svaret her er at du lar være å drikke i situasjoner det ikke passer seg. Føler du at du trenger å roe nervene så ta heller en beroligende pille. EN. Ikke alle. 

Herrgud for noen svar som kommer....

Jeg synes blant annet det er ubehagelig å ta buss hjem, etter å ha drukket 1-2 glass rødvin på restaurant. Er ikke alkoholiker av den grunn...

Tyggis hjelper litt da. Tannkrem blir borte med en gang. Eller spis løk/hvitløk.

Anonymkode: 58dfd...309

Gjest theTitanic
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes blant annet det er ubehagelig å ta buss hjem, etter å ha drukket 1-2 glass rødvin på restaurant. Er ikke alkoholiker av den grunn...

Tyggis hjelper litt da. Tannkrem blir borte med en gang. Eller spis løk/hvitløk.

Da er du for opptatt av hva folk tenker

Skrevet
Akkurat nå, theTitanic skrev:

Da er du for opptatt av hva folk tenker

Fordi jeg ikke ønsker å stinke alkohol? 

Skrevet

Vodka lukter alle minst. 

Anonymkode: bbde4...5b4

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det er nok typisk KG. Jeg spør ikke om hvordan jeg kan fjerne alkohollukten etter at jeg har tømt i meg en flaske sprit. Jeg lurer på hvor mye det lukter etter 1, maks 2 boks cider

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vodka lukter alle minst. 

Anonymkode: bbde4...5b4

vanskelig å tro på det. Kanskje det lukter minst når man har nettopp drukket, men når sprit begynner "å gå ut", lukter det ganske fælt..

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om man drikker 1 boks cider, lukter det fælt uansett?

Ikke nødvendigvis fælt, men det vil nok merkes. 

Skrevet
5 minutter siden, FrankDrebin said:

Ikke nødvendigvis fælt, men det vil nok merkes. 

Ser ut som om du gjetter enn at du virkelig vet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...