AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #1 Skrevet 2. oktober 2018 Barnefar har giftet seg og flyttet tilbake til sitt hjemland. Han er Norsk statsborger, og ikke tatt utflytting til hjemlandet. Han har bygd seg en flott bolig, samt at han har startet egen bedrift. Vår datter er blitt tenåring, og det koster. Samtidig har fast kun betalt bidrag 3-4 år siden hun ble født, da han stort sett har klart å komme seg unna. Kjenner jeg er lei nå. Føler det er urettferdig da han så tydelig har mye bedre økonomi enn det jeg har. Noe han også liker å skryte av i form av bilder osv. Nylig fått melding fra nav at far er uten inntekt, og dermed ikke kan betale. Jeg tjener for mye til å få forskuddsbetaling. Far bor i et land i Midtøsten. Forslag? Anonymkode: 01754...635
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #2 Skrevet 2. oktober 2018 Glem det. Du er egentlig heldig han har ikke kidnappet datteren din og flyttet tilbake til midt østen med henne. Tror det er ingenting du kan gjøre. Får han trygd osv herfra? Anonymkode: 9071d...4aa 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #3 Skrevet 2. oktober 2018 Var nok nettopp pga trussel om kidnapping som gjorde at han slapp bidrag 🙈 Nei, han får ikke trygd lenger. Er vel 2 år siden han flyttet. Tror han var sykemeldt 1 år mens han bodde i hjemlandet. Du har nok rett i at jeg bare skal glemme bidraget, og bare være glad for at han ikke stakk av med datteren vår, slik han faktisk har truet med i flere år. Samtidig føles det litt urettferdig at han skal leve i slik luksus, mens alt av overskudd her går til felles barn. TS Anonymkode: 01754...635
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #4 Skrevet 2. oktober 2018 44 minutter siden, AnonymBruker said: Var nok nettopp pga trussel om kidnapping som gjorde at han slapp bidrag 🙈 Nei, han får ikke trygd lenger. Er vel 2 år siden han flyttet. Tror han var sykemeldt 1 år mens han bodde i hjemlandet. Du har nok rett i at jeg bare skal glemme bidraget, og bare være glad for at han ikke stakk av med datteren vår, slik han faktisk har truet med i flere år. Samtidig føles det litt urettferdig at han skal leve i slik luksus, mens alt av overskudd her går til felles barn. TS Anonymkode: 01754...635 Veldig urettferdig absolutt. Men tror jeg ville ha takket alt jeg hadde at jeg ikke født en gutt da jeg kan nesten garantere at han ville ha tatt han med seg til utlandet. Klem datteren din og lære henne å ikke bli sammen med en utlending! (er utlending selv, bor i Norge, og ville ha valgt annerledes om jeg kunne!). Anonymkode: 9071d...4aa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå