Frøken M Skrevet 2. oktober 2018 #1 Skrevet 2. oktober 2018 Vi hadde sex dagen jeg hadde EL, og dagen etter. Det er nå 8 dager siden jeg hadde EL, å har hatt mens murringer siden. Fler som har hatt det samme? Som kanskje har tatt test?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #2 Skrevet 2. oktober 2018 Har alltid mensmurringer etter EL så for meg så er det ikke et tegn dessverre men lykke til 🙏🏻 Anonymkode: 82175...4e0
Frøken M Skrevet 2. oktober 2018 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2018 Har bare el smerter mens jeg har det, ikke ellers😳 bruker å få smerter igjen da mensen kommer.
Febmamma Skrevet 2. oktober 2018 #4 Skrevet 2. oktober 2018 Perioden jeg ikke hadde mensmurringer etter eggløsning var gangen jeg var gravid , men hørt om det motsatte også så alt er mulig bare en test kan gi deg svaret 1
Frøken M Skrevet 2. oktober 2018 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2018 4 minutter siden, Febmamma skrev: Perioden jeg ikke hadde mensmurringer etter eggløsning var gangen jeg var gravid , men hørt om det motsatte også så alt er mulig bare en test kan gi deg svaret Da jeg var gravid med datteren min for 6 år siden hadde jeg masse vondt nederst i magen😂
Febmamma Skrevet 2. oktober 2018 #6 Skrevet 2. oktober 2018 11 minutter siden, Frøken M skrev: Da jeg var gravid med datteren min for 6 år siden hadde jeg masse vondt nederst i magen😂 Ja det e jo så forskjellig hvordan man reagerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå