Gjest Winza Skrevet 2. oktober 2018 #41 Skrevet 2. oktober 2018 (endret) 9 minutter siden, FrankDrebin skrev: Ja, jeg så et par episoder, og det holdt. Du har egentlig ikke gått glipp av noe. Han som spilte den unge Fleksnes fikk det veldig fint til, men det var ellers en relativt døll serie. xD Han som spilte unge fleksnes gikk visstnok på skole her noen få år siden, ene søskenbarnet mitt nevnte det den gang Litt artig, mon tro om noen kalte han for fleksnes 😛 Endret 2. oktober 2018 av Winza
FrankDrebin Skrevet 2. oktober 2018 #42 Skrevet 2. oktober 2018 19 minutter siden, Winza skrev: Han som spilte unge fleksnes gikk visstnok på skole her noen få år siden, ene søskenbarnet mitt nevnte det den gang Litt artig, mon tro om noen kalte han for fleksnes 😛 Ah, moro. Det er ikke umulig, var nok ikke tilfeldig at han fikk rollen. xD
Gjest Winza Skrevet 2. oktober 2018 #43 Skrevet 2. oktober 2018 Akkurat nå, FrankDrebin skrev: Ah, moro. Det er ikke umulig, var nok ikke tilfeldig at han fikk rollen. xD Tiden går fort hehe, er nesten 10 år siden de begynte å spille inn serien og han har blitt 23 nå
FrankDrebin Skrevet 2. oktober 2018 #44 Skrevet 2. oktober 2018 2 minutter siden, Winza skrev: Tiden går fort hehe, er nesten 10 år siden de begynte å spille inn serien og han har blitt 23 nå Rart å tenke på ja, synes ikke det virker så lenge siden reklamene for serien hang omkring.
Gjest Winza Skrevet 2. oktober 2018 #45 Skrevet 2. oktober 2018 Akkurat nå, FrankDrebin skrev: Rart å tenke på ja, synes ikke det virker så lenge siden reklamene for serien hang omkring. Jeg synes gamle fleksnes var morsommere Husker jeg og morfar brukte å se på det, Mr Bean, høy på pæra og med hjertet på rette staden, gode minner Vi satt i hver vår stressless og drakk fanta og spiste salt og pepper potetgull 😄
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #47 Skrevet 2. oktober 2018 1 minutt siden, Winza said: Jeg synes gamle fleksnes var morsommere Husker jeg og morfar brukte å se på det, Mr Bean, høy på pæra og med hjertet på rette staden, gode minner Vi satt i hver vår stressless og drakk fanta og spiste salt og pepper potetgull 😄 Fint det finnes filmer og serier både barn og besteforeldre liker. Så har de noe å se sammen og hvor både de voksne og barna kan le. Anonymkode: dc070...a4f
FrankDrebin Skrevet 2. oktober 2018 #48 Skrevet 2. oktober 2018 12 minutter siden, Winza skrev: Jeg synes gamle fleksnes var morsommere Husker jeg og morfar brukte å se på det, Mr Bean, høy på pæra og med hjertet på rette staden, gode minner Vi satt i hver vår stressless og drakk fanta og spiste salt og pepper potetgull 😄 Slike minner er gode å ha. Synes vel egentlig Fleksnes ikke er så morsom nå som jeg synes før, men en episode jeg aldri blir lei av er "Rotbløyte", den ler jeg like godt av fremdeles.
Salka Skrevet 2. oktober 2018 #49 Skrevet 2. oktober 2018 Skal ikke se den. Ikke faen. Olsenbanden er for meg Arve Opsahl, Sverre Holm og Carsten Byhring, ingen andre. Ingen kan ta over rollene til disse geniale skuespillerne. Har ikke sett Olsenbanden jr heller. 3
Gjest Winza Skrevet 2. oktober 2018 #50 Skrevet 2. oktober 2018 22 minutter siden, Salka skrev: Skal ikke se den. Ikke faen. Olsenbanden er for meg Arve Opsahl, Sverre Holm og Carsten Byhring, ingen andre. Ingen kan ta over rollene til disse geniale skuespillerne. Har ikke sett Olsenbanden jr heller. Hva om det handlet om Kjell sin sønn og hans venner? Tror det kunne vært en bedre idé
Gjest Winza Skrevet 2. oktober 2018 #51 Skrevet 2. oktober 2018 49 minutter siden, FrankDrebin skrev: Slike minner er gode å ha. Synes vel egentlig Fleksnes ikke er så morsom nå som jeg synes før, men en episode jeg aldri blir lei av er "Rotbløyte", den ler jeg like godt av fremdeles. Jeg husker bare da han skulle være barnevakt og da noen drev og sendte han tulle brev
Honey Dew Skrevet 2. oktober 2018 #52 Skrevet 2. oktober 2018 Nei, den der nekter jeg å se. Holder meg til den originale banden 2
FrankDrebin Skrevet 2. oktober 2018 #53 Skrevet 2. oktober 2018 2 minutter siden, Winza skrev: Hva om det handlet om Kjell sin sønn og hans venner? Tror det kunne vært en bedre idé Bassebanden.
Gjest Winza Skrevet 2. oktober 2018 #54 Skrevet 2. oktober 2018 Akkurat nå, FrankDrebin skrev: Bassebanden. Hehe
FrankDrebin Skrevet 2. oktober 2018 #55 Skrevet 2. oktober 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Jeg husker bare da han skulle være barnevakt og da noen drev og sendte han tulle brev Ah, den kan jeg ikke huske i farten. Den med rotbløyta er den hvor han inviterer gamle kamerater fra marinen, og ser frem til DEN fyllefesten, men så viser det seg at alle har blitt streite og avholds, en av dem har til og med dratt med seg kona (alias Elsa Lystad). Herlig episode, anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå