Gå til innhold

Ny Olsenbanden film

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker dem jeg også, men er nok nostalgi. Tror nesten man må ha sett filmene som barn for å like dem.

Anonymkode: dc070...a4f

Det er jo spennende filmer da, så tror at folk i alle aldre kan like olsenbanden :)

Endret av Winza
Videoannonse
Annonse
Skrevet
31 minutter siden, Winza skrev:

De har ikke laget en på 20 år så blir ikke akkurat å melke en død ku 😛

Sant. Det blir som å bringe til live en oppspist biff.

Skrevet
Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Nei, men de ble tidenes største publikumssuksesser.   Nyinnspillinger der ingen skuespillere når de opprinnelige til hæla engang vil bli motsatt. Hyllet av idiotkritikere og slaktet av publikum.   ☺

Ja, publikum tok dem godt imot. :) Du har et poeng der, det er slik det har blitt nå. xD

Skrevet
Akkurat nå, FrankDrebin skrev:

Ja, publikum tok dem godt imot. :) Du har et poeng der, det er slik det har blitt nå. xD

Har du sett tegnefilmene de har laget i Danmark?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enig! Evt en eller annen annen rolle. ;) Atle Antonsen _må_ jo bare være med i denne.

Anonymkode: 4ef5c...dcb

Ser for meg han rope "Men for faen da!" :P

Skrevet

Ville ikke overrasket meg om Aksel Hennie er med, han er jo med på alt 😛

Skrevet

Og Joner som Kjell og Ane Dahl Torp som Valborg. Det blir fint.  ☺

Skrevet
3 minutter siden, Winza skrev:

Ville ikke overrasket meg om Aksel Hennie er med, han er jo med på alt 😛

Aksel som Kjell og Pia som Valborg :hoho:

Anonymkode: c3748...f05

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Og Joner som Kjell og Ane Dahl Torp som Valborg. Det blir fint.  ☺

Huff, 😢

Skrevet
14 minutter siden, Winza skrev:

Har du sett tegnefilmene de har laget i Danmark?

Nei, var ikke klar over at det var tegnefilmer også. Jeg har sett de danske filmene da, som de norske er basert på. :)

Alt av Olsenbanden Jr. har jeg unngått. :P 

Skrevet
3 minutter siden, Zemira skrev:

Huff, 😢

Ja, antakelig.

Skrevet
2 minutter siden, FrankDrebin said:

Alt av Olsenbanden Jr. har jeg unngått. :P 

Elsket serien da jeg var liten, men den er selvsagt lagd for barn. 

Rart ingen har prøvd å lage en barneversjon av Fleksnes enda.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg likte julekalender serien og de to første filmene, likte ikke de andre etter at de skiftet skuespillere

De gjorde det, som julekalender serie i 2010

Skrevet
9 minutter siden, Winza said:

Jeg likte julekalender serien og de to første filmene, likte ikke de andre etter at de skiftet skuespillere

De gjorde det, som julekalender serie i 2010

Julekalenderserien kom vel i 2001? Så har de sendt en del repriser etter det.  De siste filmene var du kanskje for gammel til å like? De er ment som barnefilmer så om du så de første da de kom så var du kanskje voksen da de siste kom?

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barn vil nok ha mer glede av de filmene der, ja. 

Var en serie med en ung Fleksnes, som Winza nevner, vet ikke hvor godt den slo an da, kan ikke huske at den har blitt vist mer enn den ene gangen. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Julekalenderserien kom vel i 2001? Så har de sendt en del repriser etter det.  De siste filmene var du kanskje for gammel til å like? De er ment som barnefilmer så om du så de første da de kom så var du kanskje voksen da de siste kom?

Var 10 når julekalender serien kom da :) Jeg er vanligvis ikke noe fan når de recaster skuespillere i filmer eller serier, så samt de ikke alle er døde slik som med orginale olsenbanden. Husker fortsatt den "Valborg oh oh yeah» sangen :P

Skrevet
3 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Var en serie med en ung Fleksnes, som Winza nevner, vet ikke hvor godt den slo an da, kan ikke huske at den har blitt vist mer enn den ene gangen. 

Ble vist igjen i 2012, synes den var kjedelig egentlig. Morsomme med The Julekalender 😛

Skrevet
1 minutt siden, FrankDrebin said:

Hadde ikke fått med meg den Fleksnes Jr-serien. Sjekket og den gikk i 2010, 2013 og 2016 på TvNorge. Stod også at den fikk 4er så ser ut som det var midt på treet. Ikke en legendejulekalender, men ikke akkurat flopp heller. 

1 minutt siden, Winza said:

Ble vist igjen i 2012, synes den var kjedelig egentlig. Morsomme med The Julekalender 😛

Turte ikke å se den før jeg  kom langt ut i tenårene. Syntes den var skummel:laugh: og skjønte fint lite av norskengelsken(jeg var dårlig i engelsk)

Skrevet
16 minutter siden, Winza skrev:

Ja, jeg så et par episoder, og det holdt. :P 

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke fått med meg den Fleksnes Jr-serien. Sjekket og den gikk i 2010, 2013 og 2016 på TvNorge. Stod også at den fikk 4er så ser ut som det var midt på treet. Ikke en legendejulekalender, men ikke akkurat flopp heller. 

Du har egentlig ikke gått glipp av noe. Han som spilte den unge Fleksnes fikk det veldig fint til, men det var ellers en relativt døll serie. xD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...