Gjest Winza Skrevet 2. oktober 2018 #1 Skrevet 2. oktober 2018 https://www.dagsavisen.no/kultur/film/olsenbanden-pa-nye-eventyr-1.986291 Kommer dere til å se den? Hvem ville passet til rollene? Jeg føler at Atle Antonsen ville vært perfekt som Egon
FrankDrebin Skrevet 2. oktober 2018 #2 Skrevet 2. oktober 2018 4 minutter siden, Winza skrev: https://www.dagsavisen.no/kultur/film/olsenbanden-pa-nye-eventyr-1.986291 Kommer dere til å se den? Hvem ville passet til rollene? Jeg føler at Atle Antonsen ville vært perfekt som Egon Vet ikke helt jeg, synes egentlig han hadde passet bedre som "Biffen". 6
Aragorn ll Elessar Skrevet 2. oktober 2018 #3 Skrevet 2. oktober 2018 Nei kommer ikke til å se den. 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #4 Skrevet 2. oktober 2018 Håper de har noen virkelig gode ideer slik det ikke bare ender som en parodi av Olsen Banden-serien. Anonymkode: dc070...a4f
Gjest Winza Skrevet 2. oktober 2018 #5 Skrevet 2. oktober 2018 1 minutt siden, FrankDrebin skrev: Vet ikke helt jeg, synes egentlig han hadde passet bedre som "Biffen". Eller Hermansen? Han har det riktige temperamentet i hvert fall
FrankDrebin Skrevet 2. oktober 2018 #6 Skrevet 2. oktober 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Eller Hermansen? Han har det riktige temperamentet i hvert fall Sant, han hadde passet der også. Tror Fridtjov Såheim kunne passet bra til Egon.
Gjest Winza Skrevet 2. oktober 2018 #7 Skrevet 2. oktober 2018 1 minutt siden, FrankDrebin skrev: Sant, han hadde passet der også. Tror Fridtjov Såheim kunne passet bra til Egon. Jeg er spent men skeptisk, jeg så mye på olsenbanden når jeg var liten, tror det var pappa som introduserte meg for det Kjekt når man introduserer barna sine for gode gamle klassikere, jeg syntes olsenbanden var så spennende 😄 Den siste filmen synes jeg er deprimerende egentlig
FrankDrebin Skrevet 2. oktober 2018 #8 Skrevet 2. oktober 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Jeg er spent men skeptisk, jeg så mye på olsenbanden når jeg var liten, tror det var pappa som introduserte meg for det Kjekt når man introduserer barna sine for gode gamle klassikere, jeg syntes olsenbanden var så spennende 😄 Den siste filmen synes jeg er deprimerende egentlig Jeg er også skeptisk, jeg skal helt klart se den når den kommer, men vil prøve så godt jeg kan å unngå å sammenlikne for mye. Den siste filmen har jeg litt blandede følelser for. Alt i alt synes jeg de klarte å reise kjerringa etter Olsenbanden var ikke død (ikke at det skal så mye til), men samtidig så virket den halvferdig, synes jeg, de kunne ha gjort mye mer ut av den. Jeg håper iallefall når skuespillerene er på plass at de ikke prøver å etterlikne Arve Opsahl, Sverre Holm og Carsten Byhring altfor mye.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #9 Skrevet 2. oktober 2018 12 minutter siden, FrankDrebin said: Jeg er også skeptisk, jeg skal helt klart se den når den kommer, men vil prøve så godt jeg kan å unngå å sammenlikne for mye. Den siste filmen har jeg litt blandede følelser for. Alt i alt synes jeg de klarte å reise kjerringa etter Olsenbanden var ikke død (ikke at det skal så mye til), men samtidig så virket den halvferdig, synes jeg, de kunne ha gjort mye mer ut av den. På den andre siden så fikk første filmen terningkast 1 i VG da den kom ut, siste filmen fikk 3er. Anonymkode: dc070...a4f
FrankDrebin Skrevet 2. oktober 2018 #10 Skrevet 2. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: På den andre siden så fikk første filmen terningkast 1 i VG da den kom ut, siste filmen fikk 3er. Anonymkode: dc070...a4f Ja, det er vel ingen av Olsenbanden filmene som noensinne har fått god kritikk.
Gjest Winza Skrevet 2. oktober 2018 #11 Skrevet 2. oktober 2018 Akkurat nå, FrankDrebin skrev: Ja, det er vel ingen av Olsenbanden filmene som noensinne har fått god kritikk. Men de har blitt mye mer populære i ettertid
FrankDrebin Skrevet 2. oktober 2018 #12 Skrevet 2. oktober 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Men de har blitt mye mer populære i ettertid Ja, når en av dem vises på TV har de høy poengsum i programoversiktene som regel.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #13 Skrevet 2. oktober 2018 Snakk om å melke en død ku... Anonymkode: 02c62...0ba
Gjest Winza Skrevet 2. oktober 2018 #14 Skrevet 2. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Snakk om å melke en død ku... Anonymkode: 02c62...0ba De har ikke laget en på 20 år så blir ikke akkurat å melke en død ku 😛
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #15 Skrevet 2. oktober 2018 9 minutter siden, FrankDrebin said: Ja, det er vel ingen av Olsenbanden filmene som noensinne har fått god kritikk. Så anmeldelse av den siste Johnny English(Mr Bean)-filmen nå. Der stod det at filmen var for barnebarn og besteforeldre. Synes det er passende beskrivelse av Olsenbanden også. Anonymkode: dc070...a4f
FrankDrebin Skrevet 2. oktober 2018 #16 Skrevet 2. oktober 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så anmeldelse av den siste Johnny English(Mr Bean)-filmen nå. Der stod det at filmen var for barnebarn og besteforeldre. Synes det er passende beskrivelse av Olsenbanden også. Anonymkode: dc070...a4f Det er nok en smaksak, selv liker jeg de fleste av dem, selv om det sikkert har en god del med nostalgi å gjøre også.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. oktober 2018 #17 Skrevet 2. oktober 2018 Den kommer jeg ikke til å se, ingen kan ta over rollene til, Arve, Sverre og Carsten eller noen av de andre.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #18 Skrevet 2. oktober 2018 1 minutt siden, FrankDrebin said: Det er nok en smaksak, selv liker jeg de fleste av dem, selv om det sikkert har en god del med nostalgi å gjøre også. Liker dem jeg også, men er nok nostalgi. Tror nesten man må ha sett filmene som barn for å like dem. Anonymkode: dc070...a4f 1
Jerry Lee Skrevet 2. oktober 2018 #19 Skrevet 2. oktober 2018 32 minutter siden, FrankDrebin skrev: Ja, det er vel ingen av Olsenbanden filmene som noensinne har fått god kritikk. Nei, men de ble tidenes største publikumssuksesser. Nyinnspillinger der ingen skuespillere når de opprinnelige til hæla engang vil bli motsatt. Hyllet av idiotkritikere og slaktet av publikum. ☺ 1
FrankDrebin Skrevet 2. oktober 2018 #20 Skrevet 2. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Liker dem jeg også, men er nok nostalgi. Tror nesten man må ha sett filmene som barn for å like dem. Anonymkode: dc070...a4f Det tror nok jeg også, de fleste som ser dem først nå vil ikke nødvendigvis synes de er noe særlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå