AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #1 Skrevet 2. oktober 2018 I to timer ca? Det er en liten koselig kaffebar her i byen som har så god og rolig atmosfære. Biblioteket er neste alltid fullt og det støyer en del.. men blir det sett på som negativt å ta opp en sitteplass og et bord i to timer? Skal selvfølgelig kjøpe meg kaffe og helt sikkert noe mat også. Har sett folk sitte med PC der før så jeg regner jo med det er innafor? Kaffebaren har et mye større lokale et annet sted i byen. Er det kanskje mer greit å gå et sted med flere plasser hvis man skal sitte lenge? Hva tenker dere? Anonymkode: 2b7ca...1a3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #2 Skrevet 2. oktober 2018 Så lenge du kjøper mat gjør du vel hva du vil mens du sitter der. Anonymkode: 743ba...dfe 5
Million Skrevet 2. oktober 2018 #3 Skrevet 2. oktober 2018 Selvsagt er det innafor. Mange som sitter med pc, bok, avis etc og okkuperer plassen på en kaffebar eller kafe en god stund. Eller folk som kommer parvis eller i grupper, og blir sittende i timesvis uten å kjøpe annet enn en billig kaffe. Ikke noe regler i mot det Så sett deg ned :- )
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #4 Skrevet 2. oktober 2018 Hvis du kjøper mat og drikke er det greit, ikke ellers syns jeg. Anonymkode: 5e1b6...122 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #5 Skrevet 2. oktober 2018 En kafe lever jo av å selge mat og drikke. Du sier ikke noe om når på dagen du vil gjøre dette, men hvis du planlegger å beslaglegge et bord for deg selv i et lite lokale i såpass mye som to timer bør du i alle fall bruke en del penger og kjøpe mer enn en snau kaffekopp og det aller billigste de har på menyen. Særlig hvis du tenker å gjøre det på den travleste tiden på dagen. Kafeer er ikke gratis kontorer, og de skal ikke tape penger på at du sitter der og tar opp plass. Anonymkode: 799ba...0cf 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #6 Skrevet 2. oktober 2018 Så lenge det er andre plasser tilgjengelig for andre, ellers så burde du vell korte ned tiden. Anonymkode: 8ad36...9bd
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #7 Skrevet 2. oktober 2018 Jeg syntes det er innafor så lenge man kjøper noe når man er der, og hvis man er der lenge, at man kjøper noe ekstra. Det er ikke for å være sær, men når jeg jobbet på et kafe så syntes jeg det var skikkelig irriterende når noen gjester ville skravle i flere timer og ta opp plass (ofte de beste plassene) til tross for å bare ha kjøpt en kaffe hver. Ingen restaurant hadde tolerert kunder som sitter der i mer enn to timer, og som bare har kjøpt en billig appetiser. Anonymkode: 1fde8...3d2 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #8 Skrevet 2. oktober 2018 Jeg elsker å sitte lenge på kafé og kose meg, og bruker å se an etter hvor mange folk som er der. Kjøper alltid noe å drikke eller spise, selvfølgelig. Hvis det blir fullt, pleier jeg å gå, men hvis det er flere andre ledige plasser, sitter jeg gjerne flere timer. Prøver å unngå de mest travle tidspunktene på dagen. De gangene jeg blir sittende lenge, pleier jeg å kjøpe meg te etter hvert, i tillegg til kaffen/maten jeg kjøpte da jeg kom. Anonymkode: c2551...910
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå