Gå til innhold

Er jomfru men mister den i kveld, forhåpentligvis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg sjal til han jeg liker i kveld og forhåpentligvis mister jeg jomfrudommen min til han jeg liker. 

Men jeg er så redd at jeg ikke er der han forventer. Jeg er litt stor, men ikke feit liksom jeg har en mage som plager meg angående dette i kveld. 

Kan en litt stor mage avgjøre om vi skal ha sex eller ikke. 

Jeg jobber for å slanke meg og har allerede gått ned 15 kg, men jeg er enda ikke komfortable med at han skal se magen og blir frastøtt av den..

Hva tenker dere 

Anonymkode: 35af4...33f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare slapp av og kos deg du, jeg tror du bekymrer deg alt for mye. Noen få kilo fra eller til spiller ingen rolle for 99% av menn ;)

Anonymkode: 955a9...e41

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker magen kommer til å ødelegge opplevelsen for DEG.

Men det er ikke magen som faktisk er problemet, det er tankene dine. Det er vanlig (men trist) at unge jenter finner ting de ikke liker ved seg selv og fokuserer på disse. Spesielt når de skal i stressende situasjoner, så bruker de denne feilen for å slippe å gjøre ting de er litt redde for. F.eks gå på stranda, bassenget, være intime, osv.

Nei, magen din er ikke i veien eller et problem. Du er god nok som du er. Det mange ikke forteller deg er at de fleste gutter blir sjeleglad om ei jente liker dem, og at man trenger verken å forandre seg eller oppføre seg slik og slik for at de skal like deg. Gutter vil at noen skal like og bli glad i dem like mye som deg. 

Pust godt og fokuser på selve opplevelsen - nyt kroppskontakten og sensasjonene, snakk med han og hør hvordan det går med han underveis, ikke vær redd for å si om noe ikke kjennes godt.

Drit i magen - ikke vie den en eneste tanke. Kun fokuser på opplevelsen.

Anonymkode: cfc40...d27

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk, ordene deres hjelper mye ☺

Skrevet

Hvor gamle er dere? Min erfaring tilsier at gutter/menn (de jeg har hatt sex med) ikke fokuserer på det jeg misliker med meg selv.

Anonymkode: 8c35e...80a

• Liker 1
Skrevet

Det går så fint så. Jeg var tjukk, men det var det siste jeg tenkte på. Usikkerhet kan ødelegge mye av opplevelsen. 

Anonymkode: e98cb...27e

Skrevet

Takk  jeg er 19, han er 21

Skrevet

Nå har du skrevet minst 3 tråder om å ligge med "han du liker",  på 21. Forskjellige usikkerhetsmomenter hver gang. Tror du bør satse på terapi, før du inngår et seksuelt forhold.  

Anonymkode: c0c09...cfe

• Liker 2
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har du skrevet minst 3 tråder om å ligge med "han du liker",  på 21. Forskjellige usikkerhetsmomenter hver gang. Tror du bør satse på terapi, før du inngår et seksuelt forhold.  

Fant enda en, faktisk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...