Gå til innhold

Tips til øde turområder i Oslo(finnes det?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen forslag? Skogsstier hvor sjansen for å møte andre er tilnærmet null? Nord- eller Østmarka. 

Anonymkode: 6b05b...cb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar det som et nei😂

Skrevet

I hvert fall der hvor jeg pleier og gå. Lillomarka. Gå et stykke inn, så er det uvanlig om jeg møter noen. Ukedag eller helg.

• Liker 2
Skrevet

Lillomarka er fin, syns jeg. Noen få må man regne med å treffe på, men jeg har vært på turer i skogen uten å treffe noen, faktisk. Men man komme seg av hovedveiene og inn på stiene.

Anonymkode: 0257d...ad2

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kan stier oppstå hvis ingen har gått der?

Jeg tenker at hvis en tar en tur i marka på dagtid, midt i uka, så treffer en ikke så mange

• Liker 1
Skrevet

Nordmarka er jo et enormt område. Der må det være mulig å kunne gå på "gjengrodde" stier eller tråkke sine egne.

Skrevet
2 minutter siden, Kontormus skrev:

Hvordan kan stier oppstå hvis ingen har gått der?

Jeg tenker at hvis en tar en tur i marka på dagtid, midt i uka, så treffer en ikke så mange

Hahaha, touché

Skrevet
4 minutter siden, Mystic woman skrev:

Nordmarka er jo et enormt område. Der må det være mulig å kunne gå på "gjengrodde" stier eller tråkke sine egne.

Ja, men trenger tips til spesifikke turer. Er ikke så kjent. Har sett litt på ut.no, men kanskje ikke grundig nok. 

Skrevet

Gå fra Steinbruvann via Aurevann til Lilloseter, f.eks. Litt mye folk akkurat rundt Stemmer'n, men når man tar av fra veien og inn på stiene er det forholdsvis rolig. Og fordelen der er at det er "umulig å gå seg vill oppi der. :)

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå fra Steinbruvann via Aurevann til Lilloseter, f.eks. Litt mye folk akkurat rundt Stemmer'n, men når man tar av fra veien og inn på stiene er det forholdsvis rolig. Og fordelen der er at det er "umulig å gå seg vill oppi der. :)

Åå, taaakk😘

• Liker 1
Skrevet

Regner med at folk skjønte jeg mente tur med hund(glemte å skrive det). Vil gjerne ha mulighet til å ha han løs(jada, med langline). 

Skrevet

Vi kjørte langt oppi Maridalen til Sandemosen stasjon, og på hverdag i regn møtte vi ingen. Men på en lørdag med bedre vær møtte vi dessverre noen flere. Men myyye bedre enn her vi bor (Østmarksetra-traktene). 

Anonymkode: a9a15...276

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...