Gå til innhold

Dagens Idol-tapar blir...?  

1. 1. Dagens Idol-tapar blir...?

• David
      9
    • Jorun
      1
    • Tone
      3
    • Christian
      2
    • Malin
      0
    • Aljeandro
      1
    • Mari
      1
    • Eva
      3
    • Erik
      6
    • Cindy
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper Christian går ut, men nå har jeg ikke sett kveldens "forestilling" enda, så det er kun basert på at jeg ikke liker han.

Gjest Aurélie
Skrevet
Jeg håper Christian går ut' date=' men nå har jeg ikke sett kveldens "forestilling" enda, så det er kun basert på at jeg ikke liker han.[/quote']

Samme her, jeg både tror og håper at Christian ryker. Han synger ikke spesielt bra.. :-?

Gjest Samantha i.i
Skrevet

Kan aldri tru Christian går ut, rett og slett fordi alle småjentene brukar opp kontantkorta sine for å stemme på han. :ler:

Gjest Aurélie
Skrevet
Kan aldri tru Christian går ut, rett og slett fordi alle småjentene brukar opp kontantkorta sine for å stemme på han.  :ler:

Ja der traff du nok spikeren på hodet. Han prøver å showe det han er god for, i og med at han vet at stemmemessig stiller han svakest av dem alle.

Etter å ha sett framførelsen til alle ikveld tipper jeg at David eller Erik ryker..i og med at Christian kanskje sang hakket bedre nå enn hva han har gjort de siste ukene.

Skrevet

I kveld overrasket Christian positivt! Syntes absolutt han sang bra og fremførte bra. Håper ikke stolen venter, jeg tror snarere David må stille der - og ryker....

Skrevet

David var heilt klart dårligast idag og eg håpar han ryker.

Ellers har eg virkelig ikkje sansen for Erik, så eg håpar han går ut om ikkje David gjer det.

Mari og Christian overraska veldig positivt sangmessig idag :-) Og Cindy var heilt rå!

I stolen: David, Erik og Eva.

Gjest Anonymous
Skrevet

Eg trur og at David og Erik hamnar i stolen. Dei vert for anonyme: David pga stemmen, og Erik pga framføringa. Kven som blir den tredje, er vanskeleg å seie... Eg synest dei fleste var bra i dag.

Og Cindy var kjempebra! Eva overraska og positivt. Kul låt, kul dame!

Skrevet

Jeg håper David ryker ut. Har aldri vært spesielt imponert over han. Men selv om jeg håper at han går ut, så tror jeg det blir Erik som må si takk for seg denne gangen. Christian håper jeg også havner i stolen.

De andre syns jeg gjorde en bra innsats. Var godt å se at Mari gjorde en BRA opptreden nå :-)

Skrevet

David gikk ut, og den var han jeg håpet på. Neste gang bør det være Erik eller Christian som ryker.

Skrevet

Cindy har da en utrooolig pipete, fjollete snakkestemme... Og så DEN råe syngestemmen! Jøss...

Gjest Anonymous
Skrevet
Cindy har da en utrooolig pipete' date=' fjollete snakkestemme... Og så DEN råe syngestemmen! Jøss...[/quote']

Ja, det er utrolig fascinerende... Hun høres ut som om hun har supet helium når hun snakker, men så synger hun utrolig flott! :ler: Glad hun gikk videre!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis jeg skal driste meg til et råtips, så tror jeg at David ligger tynt an.

Skrevet
Hvis jeg skal driste meg til et råtips' date=' så tror jeg at David ligger tynt an.[/quote']

:ler::ler::ler:

Skrevet

Endelig gikk David ut! Kunne ikke forstå hvorfor juryen tok ham tilbake, alt han sang hørtes jo likt ut.. :-?

Skrevet

Det var godt at David røyk ut i går. Han er ikke noe flink. Liker ikke Ali heller. Håper ikke han heller vinner. Eller Eva.

Skrevet

Hm. Noen her glemmer kanskje at dette ikke er noen syngekonkurranse?....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...