Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke jobber har dere med økad utdanning (økonomi og administrasjon) eller ser for dere at man kan ha?

Jeg har gått økad og jobber i bank men føler dette ikke er for meg. Ser meg om etter en annen retning utenom finans og utenom å starte helt på nytt med studier. 

Anonymkode: be3f9...758

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått regnskap og revisjon bachelor, som er nesten det samme. Jobber med regnskap.

Få deg en fot innenfor regnskap. Nesten alt innenfor økonomi har med regnskap å gjøre.

Alternativ er salg, markedsføring, analyse?

Anonymkode: 01b54...732

Skrevet

Jeg var redd det var en søknad du jobbet med 😅

Skrevet

Jeg jobber allerede med salg, og regnskap er virkelig ikke min greie 😅 egentlig slt med tall er ikke noe for meg. Jeg har tatt feil utdanning. 

Anonymkode: be3f9...758

Skrevet

Hva med å bygge på med noen fag innen ledelse? Da kan det plutselig åpne seg ganske mange dører. 

Jeg har bachelor i økonomi og ledelse selv og jobber med fakturering/kvalitet/diverse i prosjekt, så har en ganske spennende jobb som ikke nødvendigvis er direkte knyttet til utdanningen, men uten den så hadde jobben vært mye vanskeligere. 

Vurderer selv å ta prosjektledelse og pedagogikk i tillegg.

• 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
Kicki_90 skrev (På 2.10.2018 den 16.24):

Vurderer selv å ta prosjektledelse og pedagogikk i tillegg.

Du er sikkert ikke her fortsatt, men hvorfor akkurat pedagogikk? 

Anonymkode: edbf5...d84

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du er sikkert ikke her fortsatt, men hvorfor akkurat pedagogikk? 

Anonymkode: edbf5...d84

Jeg er faktisk her fortsatt, overraskende nok. 

Vurderte pedagogikk siden jeg har fagbrev i salgsfaget og kan da undervise på videregående. Sammen med gode tilbakemeldinger på at jeg har en pedagogisk god tilnærming når jeg lærer bort ting var det noe jeg vurderte. 

Nå har jeg jobbet i flere år, de siste med økonomi, så det blir nok ikke noe videreutdanning innen pedagogikk for min del. I så fall får det bli når ungene har blitt større.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt sivøk og jobber som prosjektleder i en stor virksomhet. Det er kjempegøy! 

Har du tatt master? Hvis ikke ville jeg tatt en master i det du har lyst til å jobbe med; organisasjonspsykologi, ledelse, logistikk, strategi - det er mange muligheter. Tall slipper du ikke helt unna, men det blir en nødvendig del av jobben fremfor hovedoppgaven om du velger riktig.

Anonymkode: b19a8...df2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...