AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #1 Skrevet 2. oktober 2018 Hvordan kan jeg finne ut målepunkt-ID til strømmåleren min? Det står ikke på den (tror jeg) og jeg har nettopp flyttet inn (som leietaker) så har ikke fått noe faktura, der det pleier å stå. Anonymkode: 19050...e48
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #2 Skrevet 2. oktober 2018 Hvis du ikke har fått en faktura enda så kan du ringe strømselskapet ditt for å høre hva målepunkt-id'en din er. Hva skal du egentlig med den id'en? Anonymkode: af1d4...81f
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #3 Skrevet 2. oktober 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke har fått en faktura enda så kan du ringe strømselskapet ditt for å høre hva målepunkt-id'en din er. Hva skal du egentlig med den id'en? Anonymkode: af1d4...81f Jeg har ikke noe strømselskap ennå, har nettopp flyttet inn. Eller er IDen den samme som hos det stedet jeg bodde før? Selv om jeg skal bytte selskap....? Jeg må ha IDen for å registrere meg hos strømselskapet. Anonymkode: 19050...e48
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #4 Skrevet 2. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har ikke noe strømselskap ennå, har nettopp flyttet inn. Eller er IDen den samme som hos det stedet jeg bodde før? Selv om jeg skal bytte selskap....? Jeg må ha IDen for å registrere meg hos strømselskapet. Anonymkode: 19050...e48 Jeg vil tro du mener at du trenger målernummeret og ikke ID'en, da ID'en ikke står på skapet. Og den er ikke lik der du bodde før nei Bare ring til strømselskapet du vil ha så hjelper de deg gjennom prosessen med hva de trenger av informasjon og slik. Anonymkode: af1d4...81f
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #5 Skrevet 2. oktober 2018 Jo, det står at jeg må ha både målepunkt-ID og målernummer, så tenkte jeg skulle finne det før jeg ringte Anonymkode: 19050...e48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå