AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #1 Skrevet 2. oktober 2018 Som mange vet er det intet eller dårlig vitenskaplig grunnlag bak det meste av hudprodukter. De fleste hadde sett akkurat lik ut om de hadde gått uten krem. Dette er da en milliardindustri der noen tjener på naive forbrukere som kjøper luft. Noen som har gått med krem lenge, opplever at huden slutter å fungere uten kremen, fordi huden mister evnen til å ta vare på seg selv når den stadig får "hjelp" utenfra. Så når noen slutter med kremer og får dårligere hud, tenker de ofte at det er fordi de går uten krem, når det egentlig betyr at huden deres har blitt avhengig av kremen. Er det noen som faktisk har opplevd forbedring av hud etter bruk av kremer? Hvilken type krem var det? Hvilkket hudproblem eller unormal type hud hadde du? Dere som begynte med kremer da dere var unge og hadde bra hud teller ikke, da dere aldri har behandlet dårlig hud, dere har brukt kremer fordi reklamer forteller dere at dere trengte dem. Er nysgjerrig på om noen faktisk merker effekt, eller om dere fortsatt har rødlig hud, slapp hud osv. Føler dere at dere kan droppe sminken om dere bruker hudkremen, fordi huden deres begynte se naturlig bra ut med krem? I vår familie går det enkelte hudproblemer, og jeg vet at alle kvinnene i min familie bruker hudprodukter, men det virker ikke som om det fjerner problemet. Jeg bruker ingen produkter og er blant de mildere rammet, så dette virker være mer gener og kanskje kosthold, enn hudkremer. (De som ikke er rammet er under ca 25 år). Anonymkode: 79b35...d18
Roci Skrevet 2. oktober 2018 #2 Skrevet 2. oktober 2018 Jeg har tre produkter der jeg virkelig ser synlig forskjell nærmest over natten når jeg bruker dem. Alle disse produktene inneholder aktive ingredienser (enzymer, retinol, A-vitamin o.l.). Mitt "hudproblem" er at jeg har litt pigmentering/ujevn hudtone, der jeg opplever forbedring ved bruk av disse produktene. Jeg er over 40, dersom det har noe å si. Bliss Clog Dissolving Cleansing Milk Ren Omega-3 Optimum Skin Serum Oil Exuviance Super Retinol Concentrate
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå