Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Noen som har prøvd shampo, og helst balsam i denne serien?

Virket litt kult, så kjøpte balsamen idag. *krysser fingrene*

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har lest MASSE dritt om serien; at den tørker ut håret osv...Men den trenger jo ikke gjøre det for deg. Du MÅ fortelle når du har brukt den en stund! :)

Gjest gjest1
Skrevet

Sjekket anmeldelser på MUA...der fikk den faktisk 4 blank.

Skal si i fra :) Har blitt litt lei av frisørshampoer. Bortsett fra Redken, så lukter de ikke godt. Også ser jeg ikke forskjell på håret uansett... Håper denne brilliant brunette ikke blir en kamel :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Kamel? Den var ny for meg :wink:

Av ikke-frisørshampoer synes jeg faktisk den relativt nye serien fra Toni&Guy som du får på Vita, er kjempebra. Ellers har jeg gitt opp alt annet enn Kerastase (skapet er lei av feilkjøpene mine!)

Skrevet

Jeg har et stylingprodukt i denne serien (Satin Shine heter det), funker kjempebra :) Så jeg hadde ikke nølt med å kjøpe shampo/balsam om jeg hadde hatt behov. Håper du blir fornøyd, så følger jeg nok ditt eksempel når Wellaen min går tom ;)

Gjest Bertine
Skrevet

Hei! Jeg har prøvd sjampoen og balsammen en stund, men nå er jeg lei. Syns ikke håret fikk mer glans, sjampoen gav høy-lignende hår og balsamen ga ikke nok fuktighet. Rett og slett misfornøyd!! Vertfall siden jeg brukte john frieda da jeg hadde blondt hår, og sheer blond var kjempe god! Nei, jeg sverger til redken!

Skrevet

jeg fikk flyvehår av denne.! Har egentlig sunt og sterkt hår, og aldri sånne småhår. Ikke en shampo for meg ihvertfall! Men syntes jeg fikk fin glans da..

Gjest gjest1
Skrevet

Wow! Denne lukter SÅ godt :) Vet ikke hvordan håret blir, virket fint etter første gangs bruk. Kjæresten min er i ekstaste, han hatet virkelig Joico.

(At ikke shampo/balsam-produsenter kan forstå at vi ikke vil lukte som en stor banan, eple eller dårlig parfyme...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...