snowbreeze Skrevet 2. oktober 2018 #1 Skrevet 2. oktober 2018 Tenner på menn som kan spille instrumenter. Ikke bare ett altså, men kan å spille bra på flere instrumenter. Ikke fulltidsmusikere egentlig, heller menn med "vanlig" jobb og hverdag som kan å spille. Men kan gjerne spille i band som ekstrajobb/fritid 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #2 Skrevet 2. oktober 2018 Menn som er handy. Ser jeg på en mann som står med hammer eller sag så begynner tankene å fly med en gang. Anonymkode: 77923...030 8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #3 Skrevet 2. oktober 2018 Skjære noe (kjøtt, brød, noe med kraft) med oppbretta armer, skru noe og lignende. Elsker å se blodårene på underarmen tyte ut 😍 Er ellers ikke opptatt av muskler eller noe men disse "runkemusklene" er veldig manndig og turnon Anonymkode: 4c3c4...04f 10
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #4 Skrevet 2. oktober 2018 Menn som kickstarter motorsykler 😍 Må være en skikkelig motor, ingen fislete totakter. En tung gammel Harley er flott. Som Jason her, starter en god gammel knuckle, synd han er så fjollete på slutten 🤣😍 Anonymkode: bb40d...5b0 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #5 Skrevet 2. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menn som kickstarter motorsykler 😍 Må være en skikkelig motor, ingen fislete totakter. En tung gammel Harley er flott. Som Jason her, starter en god gammel knuckle, synd han er så fjollete på slutten 🤣😍 Anonymkode: bb40d...5b0 Syntes motorsykler og bilgreier er harry som faen, men ALT Jason Momoa gjør er superhot! Han kunne sittet å strikket grytekluter og allikavel vært turn on 😍 Anonymkode: 4c3c4...04f 24
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #6 Skrevet 2. oktober 2018 Naboen driver og "pusser opp" hagen. Han gjør alt selv uten hjelp. Blir tørr i munnen når jeg går forbi vinduet og ser han håndtere verktøy og graver og skuffer. Hagen har gått fra å være en jordhaug til en skikkelig fin plass å grille på, og ha en liten fest. Nå er han snart ferdig, sukk. Menn som er flinke og varme med barn, mmhm. Menn som arbeider med dyr? Come to Mama. Da jeg var ung var jeg sååå forelsket i Steve Irwin. Anonymkode: e9af4...715 8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #7 Skrevet 2. oktober 2018 Damer i skiantrekk, langrenn eller alpint. Anonymkode: b1946...49d 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #8 Skrevet 2. oktober 2018 Menn med fiskerlue. Nå var jeg litt overfladisk da. Menn som har en positiv holdning til dyr og veganisme. Gjør meg alltid glad, og hever attraktiviteten deres betydelig. Anonymkode: ed862...e97 3
Almond Skrevet 2. oktober 2018 #9 Skrevet 2. oktober 2018 Menn som står bak meg og lener seg over for hjelpe til med PC etc på jobb 14
SlemUlv Skrevet 2. oktober 2018 #10 Skrevet 2. oktober 2018 Lage mat ❤️ Ingenting slår menn som virkelig kan lage mat! 😄 9
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #11 Skrevet 2. oktober 2018 Damer med god appetitt, som spiser litt mer enn gjennomsnittet og som blir skikkelig mette, og gjerne avslutter med å klappe seg på en full mage 😍 Anonymkode: 39829...df3 7
Mkigjen Skrevet 2. oktober 2018 #12 Skrevet 2. oktober 2018 Asfaltarbeidere i baris en varm sommerdag 6
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #13 Skrevet 2. oktober 2018 Kvinnelige vektere/kontrollører. Nesten alle unifomsyrker der de bruker skjørt. Anonymkode: c5235...f73 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #14 Skrevet 2. oktober 2018 Når mannen min snakker i telefonen, og han blir den autoritære, kunnskapsrike legen han er. Eller når han er oppslukt i litteratur eller forskningen sin. Anonymkode: fde2b...85c 13
Horten Market Skrevet 2. oktober 2018 #15 Skrevet 2. oktober 2018 Drillpikene? De skulle bare visst hva vi tenker der de passerer 17. mai ... Aner dere virkelig ikke hva dette antrekket fremkaller av forbudte tanker? Litt søtt når en liten Chihuahua bjeffer for full hals mot en stor kjøtter. Kanskje derfor mange menn synes kvinner er så søte når de er sinte. Det er ikke riktig tidspunkt å fortelle dette, dog. 24 minutter siden, Almond skrev: Menn som står bak meg og lener seg over for hjelpe til med PC etc på jobb Ja ha, så det er derfor jeg stadig må trå til og forklare damene de enkleste dataspørsmål ... 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #16 Skrevet 2. oktober 2018 Mye av det som nevnes virker ikke som "rare ikke-seksuelle ting". Om man tenner på kroppen til enkelte menn så er jo det så normalt man får det. Anonymkode: 91ac4...762 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #17 Skrevet 2. oktober 2018 Jeg ser ikke på det som veldig rart, men jeg tenner på når han er veldig flink i jobben sin, når han legger ut om noe han er interessert i og kan mye om, når han klapper en pusekatt eller på andre måter viser kjærlighet til dyr, når han lager veldig god mat (eller kanskje generelt mat til meg uten å være en mesterkokk), og menn som er gode musikere. Er ofte kåt på konsert. Av litt rarere ting kanskje så kan jeg tenne litt på menn som røyker, men det må jo være en fin mann i utgangspunktet, jeg liker ikke enhver kar med rullings i kjeften. Jeg liker også når han elsker mat og spiser med stor glede og nytelse, jeg ble kåt av å se en mann spise blåskjell en gang faktisk, hadde aldri tenkt på han på den måten før. Jeg liker også når de står foran speilet, gjerne litt bøyd eller med knekk i knærne, og grer håret bakover med en sånn mannekam imens de myser og prøver å få hårene til å ligge på plass der de vil med hendene. Og når de barberer seg! Djeesus, jeg er bare kåt på menn generelt, jeg. Anonymkode: 812cd...906 13
Almond Skrevet 2. oktober 2018 #18 Skrevet 2. oktober 2018 1 time siden, Horten Market skrev: Drillpikene? De skulle bare visst hva vi tenker der de passerer 17. mai ... Aner dere virkelig ikke hva dette antrekket fremkaller av forbudte tanker? Litt søtt når en liten Chihuahua bjeffer for full hals mot en stor kjøtter. Kanskje derfor mange menn synes kvinner er så søte når de er sinte. Det er ikke riktig tidspunkt å fortelle dette, dog. Ja ha, så det er derfor jeg stadig må trå til og forklare damene de enkleste dataspørsmål ... Ja det skal du faen ikke se bort ifra
Nusse Skrevet 2. oktober 2018 #19 Skrevet 2. oktober 2018 Jenter som spiser banan, eller tar på leppestift. Eller sutter på en kjærlighet på pinne. Slikt kan få rare tanker til å fly gjennom hodet. 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #20 Skrevet 2. oktober 2018 Jeg blir faktisk litt Mo i knærne når kjærsten snakker med folk i serviceyrker. Han har så respektfull ton og behandler de så bra. Rar ting å bli Mo i knærne av Anonymkode: ca180...af6 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå