Gjest Hei der Skrevet 2. oktober 2018 #1 Del Skrevet 2. oktober 2018 Med Espen Eckbo. Fy faen for en kjedelig serie. Dårligst Eckbo har kommet med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoseFox Skrevet 2. oktober 2018 #2 Del Skrevet 2. oktober 2018 Liker den jeg 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #3 Del Skrevet 2. oktober 2018 Jeg synes ikke det er det beste nei. Ble skuffet fordi det så ut som om det skulle bli så bra. Anonymkode: bbf1a...804 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #4 Del Skrevet 2. oktober 2018 Sett 2 ep.....gidder ikke mere. Anonymkode: c6b00...147 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #5 Del Skrevet 2. oktober 2018 Syns den er artig jeg. Man må huske at dette er en annen type serie enn det man er vandt til fra Eckbo, og det er også meningen. Denne serien handler kun om én karakter, som forøvrig er en ganske vanlig mann. Det eneste som er spesielt, er at han har 7 barn med 6 forskjellige damer, og dette fører jo med seg en del rot. Småbarnsforeldre kjenner seg vel igjen i dette med at de fort kan miste litt oversikten over barnas aktiviteter etc, men Eckbo overdriver denne situasjonen med å ha flere barn. Han er jo vanligvis kjent for karakterer som skiller seg veldig ut, og gjerne fler av dem i slengen. Hovedpersonen i denne serien er ikke sånn. Bare man skjønner at dette ikke er en typisk Eckbo-serie, så innser man at den er litt artig. Anonymkode: 199b6...b5b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #6 Del Skrevet 2. oktober 2018 Liker den godt jeg, hverdagshumor 👍😂 Anonymkode: d6382...48c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #7 Del Skrevet 2. oktober 2018 Syns hele fyren er drit kjedelig for å være ærlig. Humoren hans har aldri slått an hos meg. Anonymkode: 926dd...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 6. oktober 2018 #8 Del Skrevet 6. oktober 2018 Synes serien er så forutsigbar.. 5 minutter inn i episoden og jeg har gjettet hva resten av episoden handler om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #9 Del Skrevet 6. oktober 2018 På 2.10.2018 den 4.05, Hei der skrev: Med Espen Eckbo. Fy faen for en kjedelig serie. Dårligst Eckbo har kommet med. Hvorfor startet du en tråd om serien da? Anonymkode: f6615...f66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hei der Skrevet 6. oktober 2018 #10 Del Skrevet 6. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor startet du en tråd om serien da? Anonymkode: f6615...f66 For å si min mening. Hvorfor så dumt spørsmål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mæn40 Skrevet 6. oktober 2018 #11 Del Skrevet 6. oktober 2018 Hva er sjansen for at den barnløse svenske dama i første episode, dukker opp med bolle i ovnen i siste episode? 😁 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 6. oktober 2018 #12 Del Skrevet 6. oktober 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #13 Del Skrevet 8. oktober 2018 Liker den, jeg! Hverdagslig og enkel humor - som man også kan kjenne seg igjen i. Ikke noe spesielt overdrevent, men vanlig. Hvis det gir mening, haha Anonymkode: 24211...fae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mæn40 Skrevet 16. november 2018 #14 Del Skrevet 16. november 2018 On 10/6/2018 at 10:07 PM, Mæn40 said: Hva er sjansen for at den barnløse svenske dama i første episode, dukker opp med bolle i ovnen i siste episode? 😁 Det er meget tilfredsstillende å ha rett 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamhamham Skrevet 16. november 2018 #15 Del Skrevet 16. november 2018 Det kunne vel vært mye, mye bedre. Skivebom fra Eckbo denne gangen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #16 Del Skrevet 7. oktober 2019 Har sett sesong 1 og ser nå på sesong 2 Har ikke trukket på smilebåndet en eneste gang. Hvordan denne fikk en sesong 2 forstår ikke jeg. Jeg kun ser på for det er ingen ting annet å se på. Anonymkode: 29798...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snoren Skrevet 8. oktober 2019 #17 Del Skrevet 8. oktober 2019 Eneste jeg synes er morsomt av Eckbo, ler så jeg griner 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 9. oktober 2019 #18 Del Skrevet 9. oktober 2019 Synes faktisk det er hakket for tragisk til å være kjempemorsomt. Synes synd på både ham og barna. Bortsett fra det, litt morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå